جمعی از نمایندگان اصولگرای خوزستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور دیدار داشته اند. در این دیدار پیرامون مسائل روز کشور، انتخابات ریاست جمهوری ، لزوم اجماع اصولگرایان بحث و بررسی صورت گرفت. "> دردیدار ولایتی با نمایندگان خوزستان چه گذشت؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸

جمعی از نمایندگان اصولگرای خوزستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور دیدار داشته اند. در این دیدار پیرامون مسائل روز کشور، انتخابات ریاست جمهوری ، لزوم اجماع اصولگرایان بحث و بررسی صورت گرفت.

اختصاصی شوشان : جمعی از نمایندگان اصولگرای خوزستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور دیدار داشته اند. در این دیدار پیرامون مسائل روز کشور، انتخابات ریاست جمهوری ، لزوم اجماع اصولگرایان بحث و بررسی صورت گرفت.

دکتر علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در دیدار با نمایندگان و نخبگان خوزستان اظهار داشت: در مورد خوزستان سخن بسیار است اما کم گفته شده، البته کتابی را بنده اخیراً راجع‌به خوزستان نوشته‌ام اما هرچه راجع‌به خوزستان بگوییم باز هم کم است.

وی در ادامه به دانشگاه جامع جندی‌شاپور اشاره و اضافه کرد: خوزستان همواره پناهگاه طرفداران اهل بیت بوده و علمای این دیار نقش مهمی در تثبیت فرهنگ و اعتقادات شیعه داشتند.ولایتی گفت: ما اگر بخواهیم از علما و بزرگان خوزستان بگوییم می‌توان به علامه وحید بهبهانی اشاره کرد که اصالتاً اصفهانی بود اما 30 سال در بهبهان ماند و پایه‌های تشیع را در آنجا محکم کرد.

عضو ائتلاف پیشرفت با تأکید براینکه خوزستان واقعاً یک گنجینه عظیم است و هنوز هم ریشه بسیاری از معارف اسلامی و شیعی که ما داریم در خوزستان است تصریح کرد:‌ البته بنده مطلع بودم تقریباً یک سوم تا یک چهارم آب ایران در خوزستان قرار دارد اما مردم این دیار از آب شرب محرومند و هوای آلوده و مشکلات بهداشتی و مسائل دیگری نیز وجود دارد که حتماً باید در اولویت قرار گرفته شود.

ولایتی با تأکید براینکه استان خوزستان اگر به لحاظ زراعتی مورد توجه باشد به تنهایی غذای کل ایران را تأمین می‌کند، گفت: در سال 42 از خطه خوزستان گندم صادر می‌شد.مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل خطاب به نمایندگان مجلس و نخبگان استان خوزستان تصریح کرد: ما دیر شروع کردیم اما حالا که شروع کردیم سعی می‌کنیم به همه جای ایران سر بزنیم، ما در حال حاضر به تکلیف عمل می‌کنیم و مأمور به نتیجه نیستیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص رابطه خارجی و بین‌المللی نیز اظهار داشت: اصلاح روابط خارجی از موضع عزت در چارچوب اصول و حفظ ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای رهبری باید صورت گیرد و ما این مسئله را برمبنای 16 سال فعالیت خود مطرح می‌کنیم.

سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، دکتر ناصر سودانی نماینده مردم اهواز،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، جواد سعدون زاده نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتونددر مجلس شورای اسلامی، شمس الدین بهمئی نماینده رامهرمز و رامشیردر مجلس شورای اسلامی،در این مراسم حضور داشتند. در این جلسه نمایندگان و نخبگان استان خوزستان از علی اکبر ولایتی برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

ولایتی از امتیازات ویژه ای برخوددار است

ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس نیز تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر نیاز به 3 مطلب مهم ترمیم اعتماد عمومی، ایجاد آرامش در پرتو همدلی و نمایش وحدت حقیقی در نقشه راه و عمل دارد و ما بر اساس درایت، دقت و ارزیابی‌های میدانی به این نتیجه رسیده‌ایم که آقای ولایتی در شرایط فعلی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند این 3 موضوع را تحقق بخشد.

باید ولایتی را به نسل سوم و چهارم شناساند

سید‌شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز نیز تصریح کرد: آقای ولایتی برای نسل اول و دوم انقلاب کاملا شناخته شده است و باید وی را به نسل سوم و چهارم نیز شناساند چرا که مهمترین ویژگی وی چه در دوره امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری ولایتمداری ایشان است که هم در حرف و هم در عمل این را به اثبات رسانده است.

ولایتی اقبال عمومی بالایی دارد

عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان نیز در ادامه این دیدار گفت: در حال حاضر دغدغه بسیاری از مردم این است که آیا شما حضور می‌یابید یا خیر؟ چرا که خصوصیات شما بسیار موردتوجه است و در واقع اقبال عمومی بالایی دارید.وی ادامه داد: خوزستان از استان‌های پر خیر و برکت است و زمین‌های حاصلخیزی دارد و در واقع ما می‌خواهیم برنامه شما را برای این استان بدانیم.

خوزستان منتظر حضور ولایتی است

سعدون زاده نماینده دیگر مجلس نیز یادآور شد: ما در خوزستان منتظر حضور شما هستیم و در آنجا بحث‌های مهمی را خواهیم داشت؛ خوزستان در جنگ تحمیلی 8 سال درگیر بود و در واقع مطالبه اصلی ما از شما بعد از مراسم تنفیذ این است که بوسه‌ای بر دست رهبری بزنید.

ولایتی از محبوبیت خوبی برخوردارید

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات ابراهیمی نیز در ادامه این دیدار گفت: شما از محبوبیت خوبی برخوردارید و سوابق گذشته این را ثابت کرده است؛ اما ما از شما تقاضا داریم که دیدارهای چهره به چهره داشته باشید چرا که ارتباط با آحاد مردم تاثیر‌گذاری بیشتری خواهد داشت.

بر اساس اخبار رسیده به ذره بین ، از دکتر افضلی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در خوزستان نام برده می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار