اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
شهردار اهواز مطرح کرد:
شوشان: شهردار اهواز سه راهبرد اساسی ممنوعیت خرید کالای خارجی، بکارگیری پیمانکاران بومی و صرفه جویی در هزینه ها را جهت تحقق شعار امسال به کلیه معاونین و مدیران شهرداری ابلاغ کرد.

جلسه شورای اداری شهرداری اهواز به ریاست سیدخلف موسوی و با حضور معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری برگزار شد.


در ابتدای این جلسه.شهردار اهواز ضمن تبریک سال نوگفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۶ به نام " اقتصاد مقاومتی.تولید، اشتغال" از سوی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، برهمگان واجب است که هر کس در هر مقام و مسئولیتی قرار دارد در این مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به نقش شهرداری ها در تحقق شعار امسال از طریق ارائه خدمات هر چه بهتر ادامه داد: احداث و توسعه هایپرمارکت ها، بازارچه ها، گسترش ناوگان حمل‌ونقل عمومی، صدور پروانه های ساختمانی، راه اندازی خط یک قطار شهری و زمینه سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و سایر اقدامات می توانند در گسترش اشتغالزایی در شهر نقش مهمی داشته باشند.

شهردار اهوازتولید و اشتغال را یک پروسه دو طرفه خواند و اظهار داشت: اگر جهت تولیدات داخلی بازاریابی مناسب انجام شود این مساله به گسترش اشتغالزایی در استان و کشور منجر می شود در غیر اینصورت و با مصرف کالاهای خارجی شاهد رکود در صنایع داخلی خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون واسطه ها به جای تولیدکنندگان سود اصلی نصیبشان میشود که این روند باید اصلاح شود.

شهردار اهواز سه راهبرد اساسی ممنوعیت خرید کالای خارجی،استفاده از پیمانکاران بومی و صرفه جویی در هزینه ها را جهت تحقق شعار امسال به کلیه معاونین و مدیران شهرداری ابلاغ کرد و دستور دادکمیته اقتصاد مقاومتی جهت نظارت و تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شهرداری اهواز به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه تشکیل شود.


موسوی به موفقیت شهرداری اهواز در تحقق کامل درآمد و بودجه ی سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همت مجموعه ی شهرداری درآمدها بیش از برنامه ی عملیاتی پیش بینی شده محقق شد و این افزایش درآمدها، موفقیت بی سابقه ای برای این مجموعه ی عظیم است و جا دارد از تک تک همکاران خودم که سال سخت و پر تلاشی را پشت سر گذاشتند تشکر و سپاسگزاری کنم. این موفقیت بزرگ تمرینی است برای رسیدن به خودکفایی و بی نیازی از دیگر منابع ناپایدار درآمدی است.

شهردار اهواز، تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری را اولویت مهم شهرداری اهواز اعلام و خاطرنشان کرد:  آسفالت در مناطق محروم بویژه در ملاشیه، کوی عین دو، چنیبه، منبع آب، زرگان و سایر مناطقی که در تعهد شهرداری بوده و استاندار محترم نیز بر انجام کار در آن مناطق تاکید ویژه ای دارند به همراه سایر پروژه های نیمه تمام عمرانی از جمله پل ولایت، سراهای محله ای، ساختمان اداری منطقه دو و ...  باید تا پایان این دوره ی مدیریت شهری به بهره برداری برسند و مردم اهواز طعم شیرین خدمات شهرداری را بیش از پیش احساس کنند.  

موسوی با تقدیر از ستاد نوروزی شهر اهواز تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز، اهواز چهره ی نوروزی به خود گرفته بود و استقبال شایسته ای از مهمانان نوروزی بعمل آمد که این ثمره ی تلاش شبانه روزی همه ی معاونین، مدیران و پرسنلی است که در این ایام به صورت شبانه روزی خدمت می کردند و لازم است مدیران نیز از پرسنل زحمت کش خود تقدیر کنند.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند سال 96 سالی مطلوبی جهت رفع محرومیتها و انجام پروژه های بزرگ برای شهر اهواز و استان خوزستان باشد.

در ادامه ی این جلسه صفری، معاون فنی و عمرانی و سرپرست منطقه دو نیز با تبریک سال نو به موفقیت ها و دستاوردهای شهرداری اهواز در سال گذشته بویژه در زمینه تحقق درآمدها و بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که بسیاری از شهرداری ها در سراسر کشور بدلیل وضعیت رکود نتوانستند درآمدها و بودجه ی خود را محقق کنند، با هدایت و تدبیر شهردار اهواز و تلاش مجموعه ی شهرداری توانستیم در تحقق بودجه و درآمدها، بیش از  آنچه در برنامه ی عملیاتی پیش بینی کرده بودیم نائل شویم.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار