شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان برگزار می شود
خوزستان در هفت سال گذشته جزو 3 استان برگزیده کشوری در امر مدرسه سازی بوده است و سال گذشته نیز پس از تهران ، حائز رتبه دوم کشوری شد.



مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان با رویکرد تجلیل از خیرین، بالابردن فرهنگ مشارکت در جامعه و جذب و هدایت خیرین مدرسه ساز ، برگزار می شود.


به گزارش شوشان، رضا رضایی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز از سابقه 19 ساله ای در کشور برخوردار است، اضافه کرد: این جشنواره ها از اسفندماه 95 در شهرستانهای استان خوزستان آغاز شده است و تا بیستم اردیبهشت ماه 96 ادامه دارد.

وی با اظهار اینکه حضور مردم خوزستان در این جشنواره ها و مشارکت آنها در امر مدرسه سازی، چشمگیر است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ حمایت از آموزش و پرورش و مردمی کردن آن از اهداف مهمی است که با برگزاری این جشنواره ها دنبال می شود ،مردم باید بدانند که آموزش و پرورش متعلق به همه ی آنهاست و وقتی مشکلاتش حل می شود که همه به میدان بیایند.

رضایی با بیان اینکه جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز در اهواز برگزار می شود ،خاطر نشان کرد: معرفی مناطق کمتر توسعه یافته، تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستانهای مختلف در جشنواره استانی، انعقاد تعهدات جدید و معرفی تعهداتی که تحقق پیدا کرده اند، از برنامه های این جشنواره است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان همدلی ،همکاری، هم فکری و وحدت بین خیرین مدرسه ساز خوزستان را رمز موفقیت در این استان دانست و تصریح کرد: 30 درصد مدارس استان خوزستان در حال حاضر خیر ساز هستند و خوزستان در هفت سال گذشته جزو 3 استان برگزیده کشوری در امر مدرسه سازی بوده است و سال گذشته نیز پس از تهران ، حائز رتبه دوم کشوری شد.

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان به همت اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان ، پایان فروردین ماه 96 در اهواز برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار