اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم هندیجان در مجلس گفت: باید به هندیجان مادر شهر حوزه انتخابیه بنده توجه ویژه‌ای داشته باشیم. مردم عزیز کشور در انتخابات پیش رو باید حضور حداکثری داشته باشند.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: مردم هندیجان در انتخابات پیش رو با انتخاب خوب و پرهیز از سلایق شخصی، تعصبات قبیله‌ای، به دنبال افراد شایسته باشند.


وی افزود: مردم هندیجان باید بررسی کنند چه کسی توانمند و شایسته است و با پرهیز از هرگونه سلایق شخصی این افراد را انتخاب و وارد عرصه مهم شورای شهر کنند.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای بیان کرد: مردم در مسیر خدمت بر اعمال و رفتار اعضای شورا شهر هم نظارت کرده و از آن‌ها درخواست رفع مشکلاتشان را بکنند.

وی گفت: مردم باید تعارفات را کنار گذاشته، یعنی اینکه اگر در یک نقطه از شهر آب‌گرفتگی صورت گرفت مردم نسبت به این موضوع پیگیری کرده تا مشکل رفع شود.

گلمرادی عنوان کرد: مردم باید در جایگاه نظارت اجتماعی نقش پررنگی داشته، مردم باید مطالبه گر باشند الحمدالله نگاه نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم، مرزی و کم برخوردار یک نظر ویژه است رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه به مسئولان تأکیددارند که باید به این مناطق رسیدگی شود.

وی افزود: اگر در منطقه ما تغییر و تحول شکل نمی‌گیرد مشکل از خود ماست به سبب انتخاب احساساتی که انجام می‌دهیم. با ضعف که در مطالبه گری داریم این اتفاقات برای ما رخ می‌دهد.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده برای پیشرفت و توسعه شهرستان هندیجان امیدوار، مصمم و بر این اراده هستم که در هندیجان باید کار متفاوت صورت گیرد.

وی گفت: ما برای هندیجان به شکل ویژه نظر داریم به سبب اینکه هندیجان مادر شهر حوزه انتخابیه بنده است مشکلات این منطقه درشان مردمان نجیب و زحمت‌کش نیست لذا ما در سال جدید توجه ویژه‌ای به هندیجان خواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار