شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان: انجام ۱۷۱۴۱ مأموریت اورژانس ١١٥ خوزستان از ٢٥ اسفند٩٥ لغایت ١٣ فروردین ٩٦
شاهد کاهش 50 درصدی تعداد مصدومان تصادفی و افزایش 15 تا 20 درصدی تعداد مصدومان غیر تصادفی بودیم...


شوشان: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به کاهش 50 درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای در استان در طرح نوروزی اورژانس نسبت به سال گذشته گفت: در جریان اجرای این طرح تا پایان روز 13 فروردین‌ماه، به 17 هزار و 141 نفر خدمت‌رسانی شد.

دکتر شهیار میرخشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش 50 انجام ۱۷۱۴۱ مأموریت اورژانس ١١٥ خوزستان از ٢٥ اسفند٩٥ لغایت ١٣ فروردین ٩٦درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای در استان در طرح نوروزی اورژانس نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: از 25 اسفند 95 با آغاز اجرای طرح نوروزی اورژانس، تا پایان 13 فروردین‌ماه طی ماموریت‌های مختلف در سطح استان خوزستان به 17 هزار و 141 نفر خدمات‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه این آمار، شامل خدمات رسانی به راهیان نور و مراجعه کنندگان به ایستگاه های سلامت و انتقال به مراکز درمانی نیز می شود، افزود: از این تعداد، 3 هزار و 63 نفر مصدومان حوادث تصادفی و 6 هزار و 889 نفر مصدومان غیرتصادفی بودند. در این مدت یک هزار و 335 بیمار یا مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در قالب اجرای طرح نوروزی اورژانس از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96، به یک هزار 532 نفر در ایستگاه‌های سلامت درون‌استانی و همچنین به 4 هزار و 322 نفر از زائران راهیان نور در درمانگاه‌های مستقر در یادمان‌های دفاع مقدس خدمات درمانی ارائه شد.

میرخشتی عنوان کرد: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی اورژانس امسال نسبت به سال گذشته، شاهد کاهش 50 درصدی تعداد مصدومان تصادفی و افزایش 15 تا 20 درصدی تعداد مصدومان غیرتصادفی بودیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در جریان طرح نوروزی در مناطق و شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، خدمات درمانی به یک هزار و 140 نفر از مراجعین به ایستگاه‌های سلامت ارایه شد و همچنین یک هزار و 201 بیمار یا مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: در این مدت در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، تعداد مصدومان تصادفی 2 هزار و 25 نفر و تعداد مصدومان غیرتصادفی 4 هزار و 725 نفر بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار