شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
در ضوابط اجرایی قانون بودجه۹۶ مطرح شد :
ارتقای رتبه، امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و استخدام یکی از وراث کارکنان فوت شده دستگاههای اجرایی در حین انجام وظیفه
قرار غیراداری مدیران با مردم ممنوع شد!
بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر دولت به تعدادی از سازمان ها و ادارات دولتی، تاکید شده است پذیرش هرگونه درخواست حضوری خدمات اداری از سوی مردم، توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، صرفا در محیط و ساعات اداری قابل پذیرش است. در ادامه این ابلاغیه نیز تاکید شده است که مسئولان مربوطه باید از پذیرش درخواست ها در خارج از محیط یا ساعت غیر اداری، اکیدا خودداری کنند.
ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :
برای این کار بیش از 30 هزار میلیارد ریال (سه هزار میلیارد تومان) از سوی دولت تامین اعتبار شد و سعی می کنیم 20 درصد به حداقل ها افزوده شود.

هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، بررسی ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۶ را در دستور کار خود قرار داد. 
 هیات وزیران صندوق بازنشستگی کشوری را موظف کرد نسبت به #پرداخت کمک ھزینه #عائله مندی،  اولاد و عیدی برای بازنشستگان دستگاه ھای اجرایی که ھزینه ھای مذکور توسط سازمان از اعتبارات ھزینه ای آنها قبلاً کسر شده، اقدام نماید. سایر ھزینه ھای مربوط به بازنشستگان از قبیل کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه فوت، حق بیمه عمر و حوادث توسط دستگاه ھای اجرایی ذیربط پرداخت می شود. هیات وزیران ادامه مباحث مربوط به ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۶ را به جلسه آینده دولت موکول کرد.

تازه های کارگزینی
هیات دولت اصلاح ماده (۲) آیین نامه تعیین واحراز مصادیق عملی شهید برای تسری تلقی شهید به کارکنان دستگاه های اجرایی که دراثرسوانح ناشی ازانجام وظیفه فوت می کنند را با کد پیشنهاد : ۵۳۹۹۶ در حال رسیدگی دارد. 
کارکنان دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری که در اثر سوانح مختلف حین و ناشی از انجام وظیفه فوت می کنند از امتیازات ذیل بهره مند گردند:

۱- ارتقای یک طبقه، رتبه، مرتبه گروه یا عناوین مشابه در طرح های طبقه بندی مشاغل دستگاه متبوع.
۲- برخورداری از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر علاوه بر آخرین سطح تحصیلی مورد عمل در احکام کارگزینی.
۳- در نظر گرفتن امکان جذب یکی از وراث واجد شرایط عمومی استخدام در دستگاه متبوع مستخدم متوفی در صورت تقاضای وراث.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار