شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
استاندار خوزستان در نشست شورای اداری: توسعه صنعت در خوزستان، افزایش حاشیه نشینی را به دنبال داشته است/ توسعه کشور در گرو توسعه خوزستان است
جنگ و گسترش کارخانه ها در خوزستان موجب افزایش حاشیه نشینی در این استان شده است...
 

شوشان: استاندار خوزستان در نشست شورای اداری که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد ،  گفت: جنگ و گسترش کارخانه ها در خوزستان موجب افزایش حاشیه نشینی در این استان شده است.

به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی با بیان این که دستکاری طبیعت در خوزستان در کنار جنگ، دو عامل مهم بروز مشکلات اساسی استان هستند، اظهار کرد: در هیچ استانی به اندازه خوزستان  در طبیعت دستکاری نشده است. جنگ و پروژه های بزرگ اقتصادی که البته برای کشور و پیشرفت آن مهم بوده، ضربه زیادی به طبیعت خوزستان زده و این استان را با مشکلات جدی ای روبرو کردهد است.

وی با تاکید بر اهتمام دولت برای حل مشکلات خوزستان، گفت: مصوبه دولت در تاریخ خوزستان بی همتاست. مطابق با این مصوبه پنج بند اساسی برای زیرساخت های اصلی استان با اهتمام ریاست جمهوری و اعضای دولت در نخستین جلسه سال جاری هیئت دولت تصویب شده است. 

استاندار خوزستان تصریح کرد: تصویب حق آبه تالاب ها به عنوان اولویت اصلی، تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری و بیمارستان سوانح سوختگی علی رغم تنگناهای موجود، توسعه منطقه آزاد اروند به دو شهرستان آبادان و خرمشهر، آبرسانی طرح غدیر به غرب و شرق اهواز، آبادان و خرمشهر، تبدیل دو درصد درآمدهای نفتی به سه درصد، ثابت نگه داشتن رشد درآمدهای مالیاتی، طرح آماک، پیش بینی کمک به طرح های آب و فاضلاب استان و احیای رود کارون از جمله عنایات دولت و مجلس به خوزستان است.

شریعتی گفت: ۲۷۰ کلاس کانتینری در استان وجود دارد که تلاش شده تا سال ۹۷ این تعداد به صفر برسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار