اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پدیده گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب کشور از ابری شدن آسمان پایتخت و بارش پراکنده در این شهر خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز در غالب مناطق کشور جو نسبتأ پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود بیان کرد: افزایش دما امروز و روز جمعه در سواحل دریای خزر محسوس بوده و در سواحل غربی دریای خزر گاهی با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز با نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در مناطقی از  جنوب غرب کشور در استانهای خوزستان و بوشهر افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. این وضعیت روز جمعه در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های جنوبی البرز نیز پیش بینی می شود.

وظیفه ضمن اشاره به اینکه به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق و انتقال آن به مناطقی از جنوب غرب کشور در اواخر وقت امروز و اوایل وقت روز جمعه پدیده گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست اظهار کرد: این موج روز شنبه در بخشهایی از شمال شرق و ارتفاعات البرز سبب بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد. روز شنبه نیز درشمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده بیان کرد: آسمان تهران روز جمعه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد واحتمال رعد و برق و روز شنبه کمی ابری دربعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 22 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار