شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

استاندار خوزستان از بهره‌برداری تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم و با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد.

سیدجعفر حجازی اظهار کرد: تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم در شهرهای مختلف استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی این 32 طرح را در حوزه‌های بهداشت و درمان، صنعت نفت، راه و شهرسازی، تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، نیرو و صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حوزه نفت و انرژی گازرسانی به هزار روستای جدید در استان، تسهیلات بهره‌برداری و نمک‌زدایی مسجد سلیمان، ساخت بزرگراه ماهشهر ـ امیدیه، خط ششم انتقال گاز اهواز و دهلران افتتاح می‌شوند.

وی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان مجموعه کلینیک و اورژانس بیمارستان گلستان اهواز، بیمارستان شهرستان گتوند، طرح توسعه دانشگاه پیراپزشکی و بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

حجازی ادامه داد: در حوزه وزارت نیرو نیز راه‌اندازی شبکه آبیاری و زهکشی کرخه در قالب پنج فاز به صورت فصلی در دشت آزادگان، شبکه آبیاری و زهکشی کارون بزرگ به صورت فصلی در اهواز و شبکه آبیاری و زهکشی خرمشهر در سه فاز از مهم‌ترین پروژه‌های طرح‌های مهر ماندگار در این حوزه محسوب می‌شوند که با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: در بخش راه و شهرسازی نیز طرح بزرگراه آبادان ـ ماهشهر، تعریض و چهار خطه کردن محور ملاثانی ـ شوشتر، حذف و طرح اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راه‌های کشور با اولویت مسیرهای پرتردد شامل تکمیل تقاطع غیرهمسطح کمربندی اندیمشک، سد دز و سه راهی دهلران و احداث راه‌آهن هفت تپه شوشتر از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دستور کار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: راه اندازی کارخانه دوده صنعتی دزفول و سیلوی گندم نیز از جمله پروژه‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت در استان خوزستان است که به همین مناسبت افتتاح می‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار