اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
امام‌جمعه هندیجان در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه هندیجان گفت: حمله شب گذشته آمریکای جنایتکار چه ارتباطی با امنیت ملی آن‌ها دارد متأسفانه ادعای ترامپ برای نابودی تروریست‌ها دروغ بود.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هندیجان، اظهار داشت: 18 فروردین سالروز تجاوز هوایی رژیم بعث عراق به یک بازار در هندیجان را محکوم می‌کنیم و یاد و خاطره شهدای این سانحه را گرامی می‌داریم.


وی افزود: در حمله هوایی رژیم منحوس بعثی در 18 فروردین 1367 به بازار و محل‌های سکونتی 23 نفر از زنان و مردان هندیجان به خاک و خون کشیده شدند.

خطیب نماز جمعه هندیجان با اشاره به تحولات سوریه بیان کرد: در حمله شب گذشته رژیم منحوس و جنایتکار آمریکا به ارتش سوریه و پایگاه هوایی در شهر حمص تعدادی از مردم شهید شدند؛ ترامپ دیوانه اعلام کرده این حمل برای امنیت ملی آمریکا بوده اما باید سؤال کرد؛ حمله به دولت قانونی سوریه چه ارتباطی با امنیت ملی آن‌ها دارد؟

وی گفت: آمریکا چه حقی دارد به کشور مستقل سازمان ملل حمله کند، ترامپ دیوانه ادعای مبارزه با داعش را داشت پس چرا اکنون از داعش و دیگر تروریست‌ها حمایت می‌کند.

ساری اصل عنوان کرد: مردم و ارتش سوریه اکنون 5 سال است در حال مبارزه با موجودات وحشی ساخته‌شده توسط آمریکا، اتحادیه اروپا، ترکیه، عربستان و دیگر رژیم‌های فاسد عربی است و بجای حمایت از دولت و ملت سوریه به پایگاه‌های آنان حمله می‌کنند.

وی افزود: داعش وحشی با حمله شیمیایی به مردم سوریه در شیخون؛ بجای حمله به تروریست‌ها اما متأسفانه آمریکا و اروپا آن را به گردن دولت سوریه انداختند و به همین بهانه‌های خودساخته که توسط رسانه‌ای کذاب و معاند واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: وزارت امور خارجه ایران این حملات وحشیانه را محکوم کرد اما انتظار داریم دیگر مسئولان نظام به این موضوع واکنش محکمی داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار