اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آنهایی که با ما همدل نیستند در این چهار بازی در کنار ما باشند در غیر اینصورت شاید برخی حرف ها را شفاف بگویم.

به گزارش مهر، نعیم سعداوی شامگاه امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: دوز گذشته سالگرد فوت مادرم بود و متاسفانه موفق به حضور در نشست خبری نشدم.

وی افزود: ما نسبت به سپاهان شناخت کاملی داشتیم. این تیم بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد ولی ما به لحاظ بازیکن در محدودیت هستیم اما بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب ظاهر شدند به گونه ای که کمتر تیمی مثل ما تا این اندازه روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دروازه بان سپاهان امروز روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت و توپ های عجیبی را از دروازه تیمش دور کرد.

سعداوی بیان کرد: چهار بازی حساس داریم و امیدواریم آنهایی که با همدل نیستند در این بازی ها کنار ما باشند در غیر اینصورت مجبور هستم شفاف برخی حرف ها را مطرح کنم.

وی تصریح کرد: هواداران امروز از دقیقه یک تا ۹۰ تیم را حمایت کرد و شاید از بازی هم لذت برد باید قدر آنها را بدانیم و به خوبی با آنها برخورد کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: یک بار نیم فصل و یک بار پس از بازی سیاه جامگان استعفا دادم و گفتم یا شرایط باید نرمال باشد و یا اینکه اگر مشکل من هستم بروم. قرار بر این بود که همه جوره همه دست به دست هم بدهند و یکدل باشیم و سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: واقعیتش این است که شاید مشکل من هستم. امیدوارم قدر این بچه ها را بدانیم. کار ساده ای نیست مقابل سپاهان بازی کنیم. بچه های ما امروز سنگ تمام گذاشتند و فقط توپ های ما توی گل نرفت. نمی شود مقابل تیمی با کیفیت سپاهان هفت تا هشت گل ایجاد کنیم و گل نشود.

سعداوی گفت: قرارداد من تا پایان فصل تمام می شود ولی در چهار بازی باقی مانده با تمام وجود و با قدرت کارم را انجام می دهم. اگر بعد از آن تشخیص دادند که باید بروم می روم و به قاعده فوتبال احترام می گذارم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز تیم عای فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برچسب ها: نعیم سعداوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار