شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
در حکمی از سوی دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر روح اله رنجبر عضو هیئت‌علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به مدت دو سال دیگر در سمت معاونت آموزشی این دانشکده ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، متن این حکم بدین شرح است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به استناد ماده 7 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت  آموزشی به مدت دو سال در سمت معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ابقاء می‌گردید.

انتظار می‌رود با توجه به راهبردهای کلان ملی ازجمله نقشه جامع علمی کشور و همسو با برنامه‌های توسعه دانشگاه و دانشکده، نسبت به برنامه‌ریزی و هدایت هوشمندانه فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در جهات ارتقا کمی و کیفی تولیدات علمی دانشکده بر اساس مقررات دانشگاه و رعایت سلسله‌مراتب اداری، مطابق با آیین‌نامه شرح وظایف و اختیارات اعلام‌شده اقدامات مقتضی با پیش‌بینی و اجرا نمایید.

امید است در پرتو عنایت خداوند متعال در انجام وظیفه محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید.

همچنین در حکمی دیگر از سوی دکتر خواجه، دکتر محمدرضا تابنده عضو هیئت‌علمی دانشکده دامپزشکی به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه علوم پایه این دانشکده منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به استناد ماده 8 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب این ابلاغ؛ با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه علوم پایه دانشکده دامپزشکی منصوب می‌گردید.

انتظار می‌رود با برنامه‌های توسعه دانشگاه، دانشکده و گروه، نسبت به برنامه‌ریزی و هدایت هوشمندانه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان بر اساس مقررات دانشگاه و رعایت سلسله‌مراتب اداری، مطابق با آیین‌نامه شرح وظایف و اختیارات اعلام‌شده اقدامات مقتضی را پیش‌بینی و اجرا نمایید. امید است در پرتو عنایت خداوند متعال در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید.

همچنین دکتر خواجه در نامه‌ای از دکتر علی شهریاری عضو هیئت‌علمی دانشکده دامپزشکی و مدیر قبلی گروه علوم پایه این دانشکده به‌پاس زحمات بی‌دریغ در زمان تصدی این سمت، تقدیر و قدردانی کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار