شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
لیاروک (خواننده تنور) و توماس تاکه فابر (نوازنده پیانو)؛ دو موزیسین فرانسوی؛ 22 فرودین به ایران خواهند آمد تا دو مسترکلاس و یک کنسرت در شهرهای تهران و خرمشهر برگزار کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امیرمهیار تفرشی پور (آهنگساز و هماهنگ کننده کنسرت موزیسین های فرانسوی در خرمشهر) گفت: لیاروک(خواننده تنور) و توماس تاکه فابر(نوازنده پیانو) از موزیسین های توانمند فرانسوی هستند که از آنها برای برگزاری یک کنسرت در خرمشهر و همچنین تشکیل مسترکلاس هایی در شهرهای تهران و خرمشهر دعوت کرده ام. 
این پیشنهاد خوشبختانه با استقبال آنها مواجه شد و تا چند روز دیگر به ایران خواهند آمد.

تفرشی پور در ادامه افزود: این موزیسین های فرانسوی قرار است روز جمعه 25 فروردین از ساعت 19 در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر روی صحنه بروند.
این موسیقیدان و استاد دانشگاه همچنین عنوان کرد: لیاروک و توماس تاکه فابر در این کنسرت قطعاتی از آوازی های دوره رمانتیک فرانسه و سه اثر از آهنگسازان ایرانی را اجرا خواهند کرد. اثر "لی لی لا" ساخته فوزیه مجد، "دوش دیدم" اثر شاهین فرهت و "رباعیات خیام" از ساخته های خودم سه اثر ایرانی هستند که اجرا می شوند.
وی همچنین عنوان کرد: ما برای استفاده موزیسین های ایرانی نیز دو کلاس کارگاهی برای این دو هنرمند ترتیب داده ایم که طبق برنامه ریزی های انجام شده این کلاس ها در روزهای 23 و 28 فروردین به ترتیب در تهران و خرمشهر برگزار می شود.
امیرمهیار تفرشی پور در ادامه گفت: این برنامه ها با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و همچنین انجمن موسیقی خرمشهر برگزار می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار