شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
فرماندار شادگان از راه‌اندازی بازارچه‌ای برای اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

احمد جعفری‌نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال و کمک به بهبود وضعیت معیشتی افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شادگان بازارچه‌ای توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این‌که باید برای زدودن فقر، محرومیت و رسیدگی به مشکلات مددجویان کمیته امداد این شهرستان تلاش کرد، افزود: نیازهای معیشتی، فرهنگی، درمانی، مسکن، اشتغال و ... از جمله نیازهای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باید برای تامین این نیازها و حل مشکلات از سوی مسئولان اقداماتی انجام گیرد.

جعفری نسب با تاکید بر لزوم تامین مسکن مددجویان به عنوان ضروری‌ترین نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، گفت: از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان درخواست می‌کنیم تا در تامین اعتبارات جهت ساخت و ساز مسکن برای مددجویان تحت پوشش این کمیته در شهرستان مساعدت کند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: در شهرستان شادگان حدود 5000 خانوار با جمعیت 10 هزار و 500 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند که باید برای حل مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار