اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
دکتر حمزه لویی

دکتر فرهاد حمزه لویی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شنبه 19 فروردین ماه 1396 در خصوص اجرای برنامه اعتکاف دانشجویی که از 3 سال پیش هر ساله از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با ابتکار این معاونت برگزار می شود، گفت: دوشنبه 21 فروردین ماه 96، 200 نفر از دانشجویان دانشگاه با هماهنگی هیات محبان اهل بیت به مدت سه روز در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه، مراسم اعتکاف را برگزار خواهند نمود.

وی گفت: در این سه روز طبق روال سال های گذشته برنامه های مختلفی شامل سخنرانی، قرائت دعای ام داوود، اجرای برنامه های معنوی و ... برگزار خواهد شد.

حمزه لویی به مجموعه کارهای جانبی انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه اعتکاف دانشجویی اشاره کرد و گفت: هماهنگی با معاونت توسعه آموزش دانشگاه جهت قرار ندادن هیچگونه برنامه خاصی در طول این سه روز و فراهم آوردن شرایطی برای دانشجویان جهت استفاده بهتر از این ایام، هماهنگی با نیروهای حراست دانشگاه جهت تامین امنیت مراسم، هماهنگی با مدیریت دانشجویی جهت تامین غذای دانشجویان به مدت 3 روز و هماهنگی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهت جذب سخنرانان، مداحان اهل بیت و قاریان قرآن مطرح و تراز اول تنها بخشی از برنامه های انجام شده جهت برگزاری این مراسم است.

وی در خصوص آمار ثبت نام متقاضیان در این برنامه بیان داشت: امروز لیست نفرات ثبت نامی جهت شرکت در مراسم اعتکاف دانشجویی تکمیل شد و با احتساب نفرات رزرو شده از قبل، مجموعا 200 نفر از دانشجویان با شکوهی هر چه تمام تر این مراسم را برگزار خواهند کرد.

شایان ذکر است مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال جاری، دوشنه 21 فروردین 96 ساعت 21:30 با سخنرانی مسئولین دانشگاه آغاز خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار