اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اولین نشست صمیمی مدیران ستادی، کارشناسان مسئول و کارکنان حوزه ی معاونت درمان دانشگاه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اولین نشست صمیمی مدیران ستادی، کارشناسان مسئول و کارکنان حوزه ی معاونت درمان دانشگاه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

دراین نشست دکتر ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تبریک مجدد سال نو به همکاران، برای آنها آرزوی سلامتی کرد و افزود: در تعطیلات نوروز امسال بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم از طریق مداخلات لازم، زمینه ی آرامش را برای خدمت به بیماران دربیمارستان ها فراهم کنیم.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مراجعین به بیمارستان ها و  مراکز درمانی افزایش یافته ولی تعداد اعزام ها به مرکز استان کاهش چشمگیری داشته و این بیانگر برنامه ریزی خوب معاونت درمان درخصوص پزشکان مقیم و تخصیص نیروی متخصص در شهرستان های استان است.

ورناصری در خصوص انتقادات درون سازمانی گفت: انتقادات زمانی که به صورت حضوری و از روی دلسوزی، تامل وصادقانه باشد و از رویه ی پیشنهاد نیز برخوردار باشد بسیار سودمند و سازنده است و همه باید برای پیشبرد اهداف سازمانی از انتقاد سازنده استقبال کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: باید خودباوری را در خود نهادینه کنیم که این حالت می تواند برای ترقی و بهبود شرایط موجود بسیار مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه گسترش فضای فیزیکی بیمارستان ها رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان کار دولت یازدهم پروژه های مهم واساسی دانشگاه از جمله بیمارستان جدید ابوذر، بیمارستان سوانح وسوختگی، مرکز جامع قلب اهواز در بیمارستان گلستان و اورژانس بیمارستان رازی و بیمارستان شهدای صنعت نفت سوسنگرد مورد بهره برداری قرار گیرند که در این صورت بخش عظیمی از مشکلات درمانی مردم استان و نیز قطب جنوب غرب کشور بر طرف خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار