اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
سیدرسول موسوی
 نماینده ادوار مجلس 

قبل از ورود به متن به بحث اصلی نکته مهمی را یادآور می شوم و آن اینکه مخالفان دولت از ماه ها پیش رفت و آمدها و رایزنی ها و حتی حمله های تبلیغاتی خودرا آغاز کرده‌اند و از حدود سه ماه پیش به تلاش و حرکت خود سرعت و حجم بیشتری به دفاع ازگذشته (دولت های نهم ودهم) می پردازند بدون اینکه تابلوی مبارزات انتخاباتی خود را بالا برده باشند.

 چنین روش تبلیغاتی منفی متکثر وچند جانبه قطعاً برنامه ریزی شده وصرفا برای مایوس و دلسرد کردن مردم از دولت‌ تدبیر و ایجاد پراکندگی درجناح‌های موافق و طرفدار دولت است در همین جا لازم بود که این یادآوری و تذکر به اصلاح طلبان موافق دولت بدهیم که کار دفاع از دولت دیر شده است و این را به آنان بگویم که اصلاح طلبان در هر شرایطی پایه و محور و اغلب تعیین کننده در انتخابات بودند. بنابراین قبل از فوت وقت باید کلیات رسمی استراتژی خود را بصورت شفاف و غیرقابل تفسیر و تاویل و مشخص و معین به سمع و نظرمردم برساند باید بدانیم که سکوت و ابهام باعث ایجاد خلا تصمیم گیری در بین اقشار مختلف مردم خواهد شد. 

البته مردم و موافقان دولت تدبیر و مریدان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همه ملاحظات و محدودیتهای بزرگان اصلاحات را کاملا درک می کنند با این حال آنان باشور و شوق منتظر پیام انتخاباتی اصلاح طلبان هستند از آنجایی که همه انتخابات استراتژی اصلاح طلبان واعتدال گرایان همیشه حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رآی است وقت آن رسیده که پیام ‌ها وآرمانهای روشن و دائمی اصلاح طلبان با توان و انرژی بیشتری به نمایش گذاشته شود و ازهم اکنون و براساس مواضع وآرمانهای خود سخن گفتن وتبلیغ ازدولت ورییس جمهور روحانی راجدی‌تر و عمیق تر با مردم آغازکنند و البته این تقاضای مردم ودیگر طرفداران دولت از اصلاح طلبان است. 

البته مراد از این شیوه گفتگو بیان تاک تیک‌های انتخاباتی که گاهی اثرات تعیین کننده‌ایی درنتیجه انتخابات دارند و به عقیده من درخواست مردم از اصلاح طلبان برملا کردن این تاک تیک‌ها نیست بلکه مقصود این است که بزرگان اصلاحات باصدای بلند و بدون تامل نظر تاییدی خود را با انتشار بیانه‌ای جامع از دکتر حسن‌روحانی به گوش مردم و طرفداران آن برساند تا مردم برای حضور هرچه بیشتر در انتخابات دلگرم شوند و کوشش وتلاش خود را برای خلق وآفرینش حماسه‌ای جدید جمع آوری کنند.

در این راستا اصلاح‌ طلبان باید باتمام توان سخن بگویند وآنان را به دقایق کار و موانع راه بیشتر وبهتر آشنا کنند والبته نباید محدودیت‌ها وآزار و اذیت‌‎های که دیگران به اصلاح طلبان میرساند نادیده گرفت این محدودیت‌ها و این همه آزار و اذیت‌‎های در مقابل وحدت وتصمیم با قدرت شمارنگ می بازد. صدور و انتشار تایید اصلاحات واعتدال از دکتر حسن روحانی لازم تاثیرگذار و پرطنین خواهدبود.
 


برچسب ها: سیدرسول موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار