شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از ثبت‌نام بیش از 5 هزار و 400 نفر در 6 روز گذشته در خوزستان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

سیدکریم موسوی اظهار کرد: ثبت‌نام برای روز ششم در خوزستان به پایان رسیده است و آمار ثبت‌نام‌ها در استان خوزستان به 5 هزار و 447 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار به حوزه‌های شهری و روستایی اختصاص دارد، افزود: در حوزه شهری بیش از یک هزار و 653 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رسانده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در حوزه روستایی بسیار زیاد بوده است، گفت: در حوزه روستایی نیز تا کنون 3 هزار و 794 نفر ثبت نام کرده‌اند که این آمار در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه ششمین روز ثبت‌نام به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: آمار در حال افزایش است، چراکه بسیاری از فرمانداری‌ها مراحل ثبت‌نام را در ساعات کم‌ترافیک ستاد انتخابات شهرستان با دقت بیشتری انجام می‌دهند و به این دلیل امکان دارد در ساعات مختلف شبانه‌روز این آمار افزایش یابد.

موسوی با اشاره به اینکه فردا روز آخر ثبت‌نام است، گفت: افرادی که برای ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصمیم خود را گرفته‌اند، برای ثبت‌نام تلاش کنند و ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی روز یکم اردیبهشت‌ماه موکول نکنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار