رئیس جمهور گفت: کسانی که دست‌به‌دست دشمن داده و مشکلاتی ایجاد کردند، خیال نکنند که از چنگ ملت فرار کردند، به آنها قول می‌دهم همین ملت یقه آنها را گرفته و آنچه را که از بیت‌المال بالا کشیده‌اند به بیت‌المال باز می‌گردانند. "> کسانی که دست‌به‌دست دشمن می‌دهند، نمی‌توانند از چنگ ملت فرار کنند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰

رئیس جمهور گفت: کسانی که دست‌به‌دست دشمن داده و مشکلاتی ایجاد کردند، خیال نکنند که از چنگ ملت فرار کردند، به آنها قول می‌دهم همین ملت یقه آنها را گرفته و آنچه را که از بیت‌المال بالا کشیده‌اند به بیت‌المال باز می‌گردانند.

محمود احمدی‌نژاد در اجتماع مردم شهرستان اندیکا اظهار کرد: امروز باید برای آبادانی و ساختن کشور تلاش گسترده‌ای انجام گیرد و وجب به وجب کشور به دست ملت ایران و با اندیشه و کار ایرانی ساخته شود.

وی افزود: اولین شرط آبادی این است که همه باهم باشیم و در کنار یکدیگر در مسیر پیشرفت تلاش کنیم؛ شیاطین به دنبال تفرقه، گروه‌سازی و جدا کردن ملت‌ها از یکدیگر هستند تا آنان را مقابل یکدیگر قرار دهند.

رئیس جمهور تصریح کرد: تجربه نشان داده است که قدرت‌ها و مستکبران هرگز برای منافع ملت‌ها و حل مشکلات آنان گامی برنداشته و اگر کمکی به آنان کنند، بیش از آنچه کمک کردند را از منابع ملت‌ها غارت خواهند کرد.

*با تبعیض و انحصارگری ظرفیت عمومی فعال نمی‌شود

وی اضافه کرد: دوران حاضر در کشور تلاش برای آزادی است، در حالی که دورانی حکومت طاغوت‌ها و فاسدها بود و دوران دیگر دفاع در برابر متجاوزان صیانت از عزت و استقلال کشور در هشت سال دفاع جانانه بود که در این دو عشایر غیور بختیاری پیشتاز و در خط مقدم بودند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: سیستم اقتصادی و سیاسی کشور باید عادلانه پیش برود و همه از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اگر در اقتصاد، سیاست یا فرهنگ تبعیض و انحصارگری ایجاد شود و عده‌‌ای خود را بالاتر و محق‌تر بدانند، آنگاه ظرفیت عمومی ملت فعال نمی‌شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تمام بدبختی‌های بشر در طول تاریخ از ناحیه بی‌عدالتی، ظلم و انحصارطلبی‌ها بوده است؛ امروز باید کشور را با ایمان به خدا و همدلی بر پایه عدالت بسازیم.

*عدالت، پایه پیشرفت یک ملت است

وی با اشاره به اینکه مستکبران برای رسیدن به خواسته‌های خود فریب‌کاری‌های گوناگون و گروه‌بازی‌های متفاوتی انجام می‌دهند، گفت: در آمریکا و اروپا چند گروه وجود دارند که تمام عرصه اقتصاد و سیاست را در دست گرفته و به ملت خود سالها حکومت می‌کنند و در عین حالی که به ظاهر با یکدیگر رقیب هستند، اما در یک مسیر و جهت حرکت می‌کنند.

احمدی‌نژاد بیان کرد: عدالت، پایه پیشرفت یک ملت بوده که اگر وجود نداشته باشد، ممکن است عده‌ای تلاش کنند، اما به جایی نرسند.

وی گفت: اگر ثروتی است باید در کل کشور پخش شود و اگر نیاز به تصمیم‌گیری در خصوص مسائل مهم کشور است، باید آحاد مردم در آن شرکت کنند.

رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امروز کشور نیازمند حماسه سیاسی است؛ نقطه اصلی حماسه سیاسی در سال جاری انتخابات که صحنه اراده ملت ایران است.

*کسانی که دست به دست دشمن می‌دهد نمی‌توانند از چنگ ملت فرار کنند

وی اظهار کرد: امام راحل فرمودند «قانون اساسی ما براین اساس تنظیم شده که کشور براساس اراده ملت اداره شود، چراکه در نهایت حق انتخاب با ملت است».

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر حضور همه سلایق در انتخابات تأکید دارند، خاطرنشان کرد: انتخاب و حق در اختیار ملت است و همه باید از انتخاب ملت تبعیت کنند.

رئیس جمهور خطاب به سیاسیون کشور گفت: مبادا کسی حرفی بزند یا عملی داشته باشد که گروهی از مردم به واسطه آن حرف یا عمل بی‌انگیزه شوند؛ بلکه همه باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بازار ارز و طلا ایجاد شد، عنوان کرد: کسانی که دست به دست دشمن داده و مشکلاتی ایجاد کردند، خیال نکنند که از چنگ ملت فرار کردند؛ به آنها قول می‌دهم همین ملت یقه آنها را گرفته و آنچه را که از بیت‌المال بالا کشیده‌اند به بیت‌المال باز می‌گردانند.

احمدی‌نژاد افزود: امروز همه دنیا آماده و موج عظیم بیداری در میان ملت‌ها فراگیر شده و ایران در میان همه کشورهای جهان می‌درخشد.

*پیام ملت ایران در جهان گسترده شده است

رئیس جمهور با اشاره به استقبال گسترده مردم ونزوئلا از هیئت ایرانی در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید این کشور با فریادهای زنده‌باد ایران، تصریح کرد: پیام ملت ایران و بیداری این ملت در بین بیشتر ملت‌های جهان گسترده شده و در نقاط دورتر از مرزهای جغرافیایی ایران نیز این پیام شنیده می‌شود.

وی خطاب به مردم شهرستان اندیکا گفت: مردم این خطه از کشور در طول تاریخ حافظان امین استقلال، فرهنگ و عزت ملت ایران بوده و دل‌های آنان مانند طبیعت زلال و اندیشه‌هایشان پاک و مانند کوه استوار هستند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه بنده برای دومین بار لباس عزیز بختیاری را از سوی شما تحویل گرفته و به تن کرده‌ام، گفت: این لباس و کلاه، لباسی ضد استعمار، بی‌عدالتی و قلدری است و ملت ایران مدیون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران این خطه از کشور است.

*رونق کشاورزی اندیکا/ ارائه گازرسانی

وی  با بیان اینکه دولت در جلسه استانی خود در خصوص مصوبات گذشته و موانع موجود در مسیر این مصوبات تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام خواهد داد، تصریح کرد: در جلسه کارگروه کشاورزی و معدن، دولت تصمیمات لازم به‌منظور گسترش فعالیت‌های کشاورزی در سراسر استان خوزستان به‌ویژه منطقه اندیکا را اتخاذ خواهد کرد؛ همچنین دولت برای ارائه تصمیمات تسهیلات لازم برای گازرسانی و انجام فعالیت‌های کشاورزی توسط جوانان منطقه اندیکا نیز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار