اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
دبیر مجمع اصلاح طلبان خوزستان در گفتگو با شوشان گفت: با توجه به انتخاب حمید کهرام به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان و با توجه به توانایی و پتانسیل بالای وی در جهت همگرایی و همدلی بین گروه های اصلاح طلب و نیروهای اعتدالگرا ، امید است با هم افزایی ، شاهد تشکیل ستادی پویا و فعال در استان جهت رای آوری بیشتر دکتر روحانی در استان باشیم.

سید صدرالدین مرتضوی افزود : امروز وظیفه همگی ما حرکت در جهت همگرایی ، همدلی میان نیروهای اصلاح طلب و اعتدالیون است . کهرام رییس ستاد روحانی در استان فردی با سابقه انقلابی و اصلاح طلب است که در اولین گام تصمیم دارد با اقوام ، گروه ها ، احزاب و افراد اصلاح طلب و اعتدالگرا نشستی برگزار کند و انسجام لازم را جهت رای آوری بیشتر روحانی ایجاد نماید.

وی گفت: همانگونه که حمید کهرام در مصاحبه خود گفته اند ، دست یاری به سوی همه نیروها دراز کرده و قطعا با همیاری و همدلی می توان شاهد خلق حماسه ای دیگر در استان بود. مرتضوی در پایان گفت: انتظار این است که همه گروه های اصلاح طلب و اعتدالگرا در این برهه حساس در جهت پیشبرد اهداف و افزایش رای دکتر روحانی در استان همگام و همدل شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار