اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
فرماندار شوش گفت: با دعوت از 30 معتمد محلی، 9 عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان انتخاب شدند.

رضا نجاتی یکشنبه در نشست تعیین هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شوش اظهار کرد: در راستای تعیین اعضای اصلی و علی البدل انتخابات با هماهنگی و تعامل هیات نظارت بر انتخابات با دعوت از 30 معتمد مردمی، اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شدند. 

وی اضافه کرد:مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری در برگزاری پر شور انتخابات سهیم باشند.  فرماندار شهرستان شوش اظهار داشت: صیانت از آراء مردم و حفظ امانتداری از مهمترین وظایف برگزارکنندگان انتخابات است که باید با تلاش همه مجریان انتخابات به آن جامه عمل بپوشانیم.

در این نشست با رای معتمدان محلی، احمد چعب،سید حمید تفاخ، عبدالرضا مانعی،علی الوار،عبدالحسن یزدان خواه، رحیم انصاری، راضیه هاشمیان ،هیل گل حوری و عبدالحسین سرخه به عنوان اعضای اصلی و حسنعلی نورعلی زاده، محمد مسحنه، علیرضا ملک زاده،فرحان منصوری و علی پناه احمدی به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات در شهرستان شوش انتخاب شدند. 

29 اردیبهشت ماه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود. 

برچسب ها: هیات اجرایی ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار