رئیس‌جمهور گفت: ایران اسلامی تا رسیدن به عالی‌ترین قله‌های شرافت، همچنان خواهد ایستاد و امروز جهان به رسیدن به آن نقطه موعود نزدیک می‌شود. "> ایران تا رسیدن به عالی‌ترین قله‌ها همچنان خواهد ایستاد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰

 

رئیس‌جمهور گفت: ایران اسلامی تا رسیدن به عالی‌ترین قله‌های شرافت، همچنان خواهد ایستاد و امروز جهان به رسیدن به آن نقطه موعود نزدیک می‌شود.

محمود احمدی‌نژاد در اجتماع مردم و مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در تاریخ پرفراز و نشیب، ملت ایران وظیفه سنگینی را برعهده دارد و تنها ملتی است که در طول تاریخ موحد، یگانه و ممتاز بوده است.

وی افزود: امروز بشریت در یک پیچ تند تاریخی و در آستانه رسیدن به قله موعود قرار گرفته است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ملت ایران باید ماموریت پرچمداری عدالت و توحید را برعهده بگیرد، که گرفته است.

*ایران باید پیشرفته و قدرتمند شود

وی با بیان اینکه ایران سرشار از استعدادها، منابع طبیعی، توان انسانی و فکر است و ماموریت سنگینی را برعهده دارد، گفت: تاریخ ایران سرشار از فراز و نشیب‌هاست و این ملت از آنجا که دارای ایمان مستحکم و عشق به خداوند و ارزش‌های الهی است از همه حوادث عبور کرده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ایران باید ساخته شده و پیشرفته و قدرتمند شود، چون باید تکیه‌گاه ملت‌ها برای رسیدن به آرزوهایشان شود.

*توانایی ملت ایران باعث امید دیگران می‌شود

وی با اشاره به اینکه امروز چشم همه عدالت خواهان و مظلومان جهان به سمت ایران است، عنوان کرد: به لحاظ پیشرفت‌های صورت گرفته در کشورمان، همواره توانایی ملت ایران باعث امید دیگران می‌شود.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران یکی پس از دیگری به تاریخ پیوسته‌اند اما خدا را شاکریم که این ملت همچنان پرافتخار ایستاده است.

*ایران تا رسیدن به عالی‌ترین قله‌های شرافت، همچنان خواهد ایستاد

وی افزود: ایران اسلامی تا رسیدن به عالی‌ترین قله‌های شرافت، همچنان خواهد ایستاد و امروز جهان برای رسیدن به آن نقطه موعود نزدیک می‌شود.

احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه دیگر ملت ایران برافراشتن پرچم توحید در جهان است که همواره به‌عنوان اساسی‌ترین اصل باید آن را سرلوحه حرکت‌ها قرار داد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار