اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
اولین جلسه انجمن شعر حوزه هنری استان خوزستان امروز (29 فروردین 96) با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات در اهواز برگزار می‌شود.

محمد غدیرزاده، سرپرست معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری استان، با بیان این مطلب گفت: انجمن شعر حوزه هنری از قدیمی ترین انجمن‌های شعر استان بوده و روزهای سه شنبه برگزار می‌شد ولی مدتی است که این جلسات تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه تعطیلی این محفل موجب پراکندگی شاعران و هنرمندان و همچنین دلسردی تعداد بسیاری از هنرمندان شاعر شده بود، افزود: امسال در هفته هنر انقلاب اسلامی با توجه به رویکرد جدید حوزه هنری، این انجمن در محل جدید افتتاح و این محفل مجدد احیا شد.

غدیرزاده اضافه کرد: اولین جلسه انجمن شعر حوزه هنری خوزستان امروز (29 فروردین) ساعت 18 در کتابخانه علوم ایران واحد خوزستان شناسی واقع در خیابان 12 شرقی کیانپارس با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات و با مدیریت وحید کیانی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با کمک هنرمندان و شاعران این انجمن را بیش از پیش فعال کنیم و بتوانیم از درون این جلسات به تولید برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سال 96 سال تولید حوزه هنری باشد و بتوانیم از این جلسات در استان چندین مجموعه شعر را تهیه و سال آینده این تولیدات را رونمایی کنیم.

جلسات انجمن شعر حوزه هنری خوزستان سه شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در کتابخانه علوم ایران برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار