اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵
مهندس محمد مختارزاده / کارشناس رسمی قوه قضائیه (راه و ساختمان)
آبادان _ شوشان ؛ محمد مختارزاده گفت : شوراهای اسلامی شهر به هیچ عنوان محل مناسبی برای تاخت و تاز سیاسیون و پیشبرد اهداف آنان نیست بلکه محلی برای تولید و اجرایی نمودن طرح های عمرانی و فرهنگی است
محمد مختارزاده عضو سازمان نظام مهندسی شهرستان آبادان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با شوشان اظهار داشت : شهر پیشرفته مبتنی بر استقرار جامعه مدنی درآن می باشد و این موضوع زمانی تحقق خواهد یافت که تک تک اعضای جامعه که همان شهروندان هستند باید بدواً نسبت به شهر خود احساس مسئولیت پیدا کنند .

وی افزود : این شهروندان هستند که شهر را می سازند و وجود عناصر دیگر مثل شهرداری و شورای شهر فی الواقع در راستای صیانت از حقوق شهروندی بوده و الا شهرداری و شورا در شهر بدون شهروند معنایی نخواهد داشت.

این کارشناس رسمی قوه قصائیه در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه  پدرانمان آبادان را که اکنون خانه ماست ساختند گفت : پدزانمان با توجه به غیرت و تعصبی که به خانه و محل سکونتشان داشتند این شهر را ساختند و ما نیز اگر خواهان شهری آباد و پیشرفته هستیم باید همانند آنان تعصب و غیرت داشته باشیم . 

وی با اشاره به اینکه شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است افزود : باید برای داشتن شهری خوب همه تلاش کنیم و آن را با کمک هم دیگر بسازیم.

مختارزاده فقدان محسوس جامعه امروزی را فرهنگ شهر نشینی پویا دانست و  اظهار داشت : متاسفانه آنچه در جامعه امروزی فقدان محسوسی دارد فرهنگ شهرنشینی پویا است که راه تولید این فرهنگ از گذرگاه علوم اجتماعی و فرهنگسازی مثبت بر پایه اصول زندگی نوین و آموزه های دینی است.

وی ادامه داد : مردم باید آگاه باشند که رسالت هنرمندان و فرهنگیان ما در این سیر و سلوک بسیار بسیار قابل توجه بوده چرا که آنان با خلق آثاری هدفمند از یک جمله تا یک فیلم سینمایی تمام عیار می توانند گامهای موثری به ثبت برسانند.

عضو سازمان نظام مهندسی شهرستان آبادان با بیان اینکه شورای شهر به هیچ وجه محل مناسبی برای تاخت و تاز سیاسیون نیست گفت : شورای شهر علیرغم باور جمعی از شهروندان به هیچ وجه محل مناسبی برای تاخت و تاز سیاسیون و پیشبرد اهداف سیاسی آنان نمی باشد بلکه محلی برای تولید و اجرایی نمودن طرح های عمرانی و فرهنگی با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی شهرنشینی و سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار