اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
علی عماد در گفتگو با شوشان عنوان کرد: با رفتار انحصاری نمی توان ستاد انتخاباتی تشکیل داد
امروزه حتی در سازمان های رسمی و برابر بهره گیری از تمامی ظرفیت های منابع انسانی نه تنها از روش های مشارکتی عبور نمودند بلکه ...


شوشان: علی عماد قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان در سال 92 در گفتگو با شوشان ، گفت: یکی از روش های موفقی که می تواند یک ستاد انتخاباتی را پویا و فعال نماید برخوردهای جذبی و عاطفی است. این نوع رفتار باعث جذب نیورهای کیفی و علاقه مندی آنان برای تلاش و فعالیت بیشتر در راستای جذب آرای مردم برای کاندیدای مورد نظر ستاد خواهد داشت.

وی گفت:  اداره یک مجموعه مردمی تحت عنوان ستاد انتخاباتی که برآمده از نیروهای مردمی است با یک سازمان و تشکیلات رسمی ( دولتی ) تفاوت فاحشی دارد . این تفاوت در نوع ساختاری است که برای اداره آن مجموعه ها تعریف و ساماندهی شده است.

علی عماد افزود: امروزه حتی در سازمان های رسمی و برابر بهره گیری از تمامی ظرفیت های منابع انسانی نه تنها از روش های مشارکتی عبور نمودند بلکه با روش های مشاوره ای و همراه نمودن کلیه نیروهای سازمان آنان را در اداره سازمان دخیل نموده اند و این امر باعث بهره وری بیشتر سازمان ها گردیده است .

وی در ادامه گفت: حال چنانچه بخواهیم یک مجموعه ( نهاد مردمی ) مانند ستاد انتخاباتی که عمر کوتاهی د ارد و صرفا در محدوده زمانی انتخابات شکل می گیرد را اداره کنیم قطعا می می بایست از روش مشارکتی و بخصوص روش مشاوره ای برای جذب نیروهای کیفی استفاده نمود . با این روش ها علاقه مندی ، تعلق خاطر و انگیزش بیشتر و تلاش و فعالیت گسترده نیروهای جذب شده در ستاد افزایش پیدا کرده و در نهایت کارایی و بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

عماد گفت: در مقابل ، برخورد تحکمانه و رفتارهای خودمحور و انحصاری باعث دفع نیروها ، عدم جذب ، کاهش همکاری و بی علاقه گی به مشارکت در فعالیت های ستادی را موجب می شود.  مدیریت یک ستاد مردمی مستلزم گشاده رویی ، نرم خویی ، متانت در گفتار و کردار ، تقسیم کار و انجام امور ستاد به واسطه دیگران می باشد.

به عبارت دیگر ، هنر مدیریت این است که انجام کارها را به وسیله دیگران انجام دادن است . برای همین است که در علم مدیریت اشاره شده است که مدیریت هنر است ، هنر به کارگیری و استفاده از ظرفیت دیگران برای رسیدن به اهداف شخص .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار