اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان: فرهنگیان خوزستان قاطعانه در کنار روحانی هستند/ هیچ پارادوکسی در ستاد فرهنگیان وجود ندارد /تعامل بالای فرهنگیان برای پیروزی روحانی
فعالیت ستادهای فرهنگیان به صورتی برنامه ریزی شده است که فارغ از مسائل گروهی و قومی ، امکان استفاده از پتانسیل و توانمندی های تمامی سلایق و عقاید در این ستادها فراهم شود.

 

شوشان: علیرضا مسرور با اشاره به اینکه شب گذشته دومین جلسه کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در خوزستان برگزار شد ،تصریح کرد: دکتر کهرام  ، اعضای شورای سیاستگذاری کمیته فرهنگیان و  اعضای اصلی این کمیته ، در این جلسه حاضر بودند.  

مسرور با تاکید بر اینکه فرهنگیان استان خوزستان قاطعانه در کنار روحانی هستند، گفت: رسیدگی به مشکلات فرهنگیان به عنوان یک مطالبه اصلی از دولت تدبیر و امید اولین مسئله ای بود که از سوی فرهنگیان حاضر در این جلسه مطرح شد وهمگی خواستار این شدند که دکتر روحانی این انتظار فرهنگیان را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در خوزستان با دعوت از کلیه فرهنگیان استان برای فعالیت در این ستاد، اضافه کرد: ساختار مفصل و گسترده ای در راستای ایجاد بسترهای لازم برای حضور فرهنگیان از سراسر استان خوزستان در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی برنامه ریزی شده است و برای کمک به دولت تدبیر و امید نیاز است که فرهنگیان به صورت جدی با این مجموعه ی ستادی همکاری کنند.

مسرور با بیان اینکه ستاد فرهنگیان دکتر روحانی یک ستاد مستقل و در عین حال هماهنگ با ستاد مرکزی است، اضافه کرد: این ستاد در هر شهرستان دارای دو شعبه ، در قالب دو ستاد خواهد بود که یکی از آنها تحت عنوان «ستاد مستقل انجمن اسلامی معلمان خوزستان» و دیگری با عنوان «ستاد کمیته فرهنگیان» در کنار هم و با  دارا بودن هدف مشترک فعالیت می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگیان استان خوزستان گفت: فعالیت ستادهای فرهنگیان به صورتی برنامه ریزی شده است که فارغ از مسائل گروهی و قومی ، امکان استفاده از پتانسیل و توانمندی های تمامی سلایق و عقاید در این ستادها فراهم شود.

مسرور با تاکید بر لزوم همگرایی ، همفکری و همکاری و تلاش برای رسیدن  به هدف مشترک که همانا« پیروزی روحانی » در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت:  شکل گیری ستاد فرهنگیان مبتنی بر «اعتقاد به تنوع اجتماعی و قومی در خوزستان»  شکل گرفته است و  تاکنون توانسته ایم فضایی مثبت و توام با تعامل و آرامش را در این ستاد برقرار کنیم.

وی  با اظهار  اینکه هیچ پارادوکسی در ستاد فرهنگیان وجود ندارد، گفت: به زودی در خصوص ساختار تشکیلاتی کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در خوزستان اطلاع رسانی صورت می گیرد و اسامی معاونت و مسئولین کمیته هایی که در ستاد فرهنگیان انجام وظیفه می کنند، منتشر می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار