اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
فرماندار شوش:
فرماندار شوش: دولت 100 میلیاردریال در راستای راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان پرداخت کرد
فرماندار شهرستان شوش گفت: دولت یازدهم گام سوم راه اندازی کارخانه قند شمال خوزستان را با پرداخت 100 میلیارد ریال دیگر برداشت. 
 رضانجاتی در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:دولت یازدهم به منظور احیا و راه اندازی مجدد این کارخانه پارسال 200 میلیارد ریال اعتبار از محل صرفه جویی یارانه ها پرداخت کرده و عملیات بازسازی این کارخانه عملا در سال 1394 کلید خورد.
نجاتی اظهار داشت: به دنبال پیگیری های فراوان فرمانداری و همچنین جدیت استاندار خوزستان و حمایت نماینده مردم شوش در مجلس دولت با پرداخت 100 میلیاد ریال دیگر اعتبار به این کارخانه موافقت کرد.
وی افزود: کل اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و راه اندازی مجدد این کارخانه بیش از 500 میلیارد ریال است که در نخستین گام 200 میلیارد ریال پارسال اختصاص یافته و هزینه شد که امسال نیز با موافقت دولت 100 میلیارد ریال دیگر برای راه اندازی این کارخانه هزینه خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش با ابراز امیدواری مردم شمال خوزستان برای راه اندازی مجدد کارخانه قند شوش گفت: راه اندازی این کارخانه رونق کشاورزی، اشتغال و تولید را در شهرستان شوش و شمال خوزستان به دنبال دارد. 
وی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه ی اشتغال گفت:یکی از موضوعاتی که امروزه دغدغه ی همه ی مسئولین و مردم می باشد بحث اشتغال است که باید توجه ویژه ایی در این خصوص صورت گیرد.
نجاتی بر تعامل و همراهی همه ی دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت رفع مشکل اشتغال جوانان تاکید کرد وگفت: ادارات با فراهم کردن شرایط و رفع موانع موجود زمینه ی اشتغال متقاضیان را فراهم کنند.
وی بر بسیج تمامی امکانات شهرستان در جهت تولید شغل و مشاغل خانگی تاکید کرد وگفت: همه ی دستگاه های شهرستان در این راستا موظفند در سال جاری نسبت به زمینه سازی شغل اقدام و برنامه های اشتغال خود را ارائه کنند.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال" گفت: باید در مقوله اشتغال اقدام عملی صورت گیرد و با جذب وحمایت از سرمایه گزاران بخش خصوصی رشد رو به جلویی در جهت ایجاد و تولید اشتغال حاصل شود.
وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا با مشخص کردن تعهد اشتغال برای هریک از ادارات شهرستان ضمن همکاری اداراه ی مربوطه با متقاضیان و فراهم کردن شرایط، زمینه ی ایجاد مشاغل آزاد و خانگی جدید  فراهم شود.
رییس شورای اشتغال شهرستان شوش گفت: دستگاه های عضو شورای اشتغال نسبت به شناسایی و اطلاع رسانی زمینه های شغلی مورد نیاز در شهرستان به متقاضیان جویای کار اقدام نماید.
نجاتی بر کاربردی و عملیاتی شدن نشست های شورای استغال شهرستان شوش تاکید کرد وگفت: باید در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام های اساسی برداشته شود.
وی گفت: انتظار می رود واحدهای اشتغال در تمامی ادارات شهرستان شوش راه اندازی شود تا همراه با سیاست های دولت در راستای تحقق فرمان رهبری نسبت به ایجاد اشتغال و تولید قدم برداریم.
در ادامه سیدناصر حسینی ریاست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ی ایجاد شغل گفت: در سال 95 تعداد 132 شغل خانگی ایجاد شده است.
وی گفت: در این زمینه اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال با کارمزد 4 درصدی به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار