اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش درباره افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات جاری تاکید کرد: در دوره جدید انتخابات، تعداد شعب انتخابی نسبت به دوره قبل، 5 شعبه افزایش داشته و از رقم 226 شعبه به 231 شعبه رسیده است.

فرماندار شوش از تعیین 231 شعبه اخذ رای در این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش رضانجاتی فرماندار و رییس ستاد انتخابات  در جلسه تعیین تعداد و محل استقرار شعبه‌های ثبت‌نام و اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در سطح شهرستان شوش تعداد 231 شعبه اخذ رای مشخص شده است که از این تعداد 221 شعبه ثابت است.
وی با اشاره به شمار شعب سیار در این شهرستان خاطرنشان کرد: از تعداد 231 شعبه اخذ رای تعداد10 شعبه نیز سیار خواهد بود.
نجاتی تاکید کرد: تعداد شعب اخذ رای سیار به دلیل وضعیت عشایری، بعد مسافت و وسعت شهرستان مشخص شده است و این تعداد نیز به تصویب رسیده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش درباره افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات جاری تاکید کرد: در دوره جدید انتخابات، تعداد شعب انتخابی نسبت به دوره قبل، 5  شعبه افزایش داشته و از رقم 226 شعبه به 231 شعبه رسیده است.
وی با اشاره به محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان شوش افزود: محل شعب اخذ رای با حضور کارگروهی متشکل از اعضای هیئت نظارت، هیئت اجرایی و کارشناسان فرمانداری در مناطق مختلف شهری مشخص شده است. 
فرماندار شوش افزود: شعب اخذ رای ثابت با در نظر گرفتن تعداد ساکنان منطقه در نظر گرفته شده است و در این ‌باره کار کارشناسی صورت گرفته است..
29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار