اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
فرماندار شوش:
نجاتی با اشاره به اینکه با شروع به کار عملیات تعریض این پل که حدود 6 ماه به طول خواهد انجامید گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده پل شناور در کنار پل شهید ناجیان بر روس رودخانه کرخه جهت تردد وسایل نقلیه سبک راه اندازی شده و مسیر دسترسی آن نیز آسفالت شده است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان از اول اردیبهشت ماه سال جاری گفت: تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین از روی این پل ممنوع می باشد و مسیر جایگزین برای خودروهای سنگین پل نادری و برای خودروهای سبک نیز پل شناور راه اندازی شده در کنار پل شهید ناجیان می باشد.
 رضانجاتی در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که در محل فرمانداری برگزار شد ، گفت: یکی از مطالبات و خواسته های به حق مردم شهرستان شوش تعریض پل شهید ناجیان می باشد که با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار خوزستان ،معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مجموعه ی مدیریت شهرستان این موضوع از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با شروع به کار عملیات تعریض این پل که حدود  6 ماه به طول خواهد انجامید گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده پل شناور در کنار پل شهید ناجیان بر روس رودخانه کرخه جهت تردد وسایل نقلیه سبک راه اندازی شده و مسیر دسترسی آن نیز آسفالت شده است.
نجاتی طول مسیر جایگزین را 1 کیلومتر عنوان کرد و گفت: ایمن سازی ، نصب علائم راهنمایی و روشنایی این مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان شوش اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بالغ بر 750 میلیاردریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح عرض پل مذکور به 11 متر افزایش خواهد یافت.
خط کشی جاده ها، تعمیر و تعویض چراغ های راهنمایی ، نصب تابلوهای هشدار دهنده و لزوم ارائه ی طرح های فرهنگ ترافیکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار