اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه عامل شهادت مامور ناجای اهواز در حادثه روز گذشته دستگیر شده است، گفت: قاتل یک مالخر بوده و در پروسه سرقت، کار خرید اموال مسروقه را انجام می داد.

سرهنگ محمد صفری با اشاره به شهادت یکی از ماموران کلانتری 15 اهواز حین انجام عملیات تعقیب و گریز یک باند سرقت در روز گذشته(31 فروردین ماه) اظهار کرد: این حادثه در عملیات پاکسازی نقاط آلوده رخ داد؛ به تبع در عملیاتهای اینچنین، خطرات و عوارضی نیز برای ماموریتهای ناجا متصور است و این بار، حین پاکسازی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت، همکار ما سروان سعید طرفی به شهادت رسید.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیمهایی جهت دستگیری عوامل این حادثه تشکیل شد و شخصا مدیریت این تیمها را بر عهده داشتم. در این عملیات، با حضور در محل مخفیگاه سارقان، کارهای عملیاتی و پلیسی و همچنین عملیاتهای میدانی انجام شد و سارقان دستگیر و به مراجع قضایی تحویال داده شدند.

صفری ادامه داد: این باند در خرید اموال مسروقه فعالیت می کرد و مصرف کننده اموال سرقتی بودند.

وی با بیان اینکه عامل شهادت مامور ناجای اهواز در حادثه روز گذشته دستگیر شده است، گفت: قاتل یک مالخر بوده و در پروسه سرقت، کار خرید اموال مسروقه را انجام می داد. 

فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: خون این شهید موجب شد که ناجا با انرژی و توان بیشتری در برقراری نظم تلاش کند و همکاران ما در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید طرفی پس از انجام تشرفات قانونی، در ابتدای هفته برگزار خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار