اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
امام جمعه آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه عبادی ، سیاسی نماز جمعه آبادان گفت : کسانی که پیشنهاد خرید رای به مردم می دهند قصد گرفتن شناسنامه و هویت آنان را دارند
شوشان ؛ امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت :در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردبیهشت ماه مردم و مسئولان باید کاملا هوشیار عمل بکنند تا زمینه سو استفاده دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی مهیا نشود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: انتخاب جدیِ فرد اصلح در انتخابات،اولویت اساسی است و با توجه به اینکه دشمن قصد دارد با ضربه های اقتصادی به نظام آسیب وارد کند،انتخاب شخصی که برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برنامه عملیاتی دارد ضروری است.

وی با انتقاد از نامزدهایی که در بیان برنامه های تبلیغاتی خود تنها به شعار بسنده می کنند بیان داشت : مسئولان و نمایندگان آینده نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و انواع چالش ها را نتیجه عملکرد دولت و مسئولان گذشته بدانند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  در بخشی از سخنان خود گفت: نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید نسبت به وظایف این نهاد اطلاعات کافی داشته باشند،متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده عده ای از این افراد وعده های غیرقابل انجام و خارج از وظایف اختیارات شوراها می دهند که هوشیاری مردم در این زمینه اجتناب ناپذیر است.

 خطیب جمعه آبادان تاکید کرد: در انتخاب فرد اصلح باید قوم و طایفه گری را کنار گذاشت و درست انتخاب کرد چرا که در صورت انتخاب افراد ناشایست در آینده گلایه از این افراد خیلی کارگشا نخواهد بود و این ما هستیم که با انتخاب غلط زمینه را برای نابسامانی کشور،شهر و روستا فراهم می کنیم.

وی گفت : کسانی که پیشنهاد خرید رای را به مردم می دهند قصد دارند شناسنامه و هویت آنان را بخرند که خود مردم باید با همین اقلام ناچیز مصرفی و مبالغ اندک پیشنهادی بر دهان این دلالان بزنند.

امام جمعه آبادان در پیش بودن بعثت رسول اکرم(ص) را یادآور شد و افزود: بعثت پیامبر گرامی اسلام به معنای برقراری عدالت اجتماعی و پشتیبانی از مظلومان و مستمندان جهان بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور وحشی گری و جنایت در دنیا به ویژه در سوریه،یمن و عراق را حاصل دوری از اهداف بعثت که همانا انسانیت،خودشناسی،خداشناسی و نبوت شناسی است عنوان کرد و گفت: غربی ها در مقابل جنایت تروریست های تکفیری سکوت می کنند و اقدام مناسبی انجام نمی دهند اما خود را پرچم دار حقوق بشر می دانند.

وی ادامه داد : کدام منطق حقوق بشر در مقابل به آتش و خون کشیده شدن 80 کودک شیعه در سوریه سکوت می کند؟  اما آمریکایی ها هم سکوت کردند و هم از تروریست ها حمایت می کنند.

امام ‌جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دارد و اظهارکرد: دشمن تمام نیروی خود را متوجه مشکل اقتصاد و بیکاری در کشور کرده و از این راه قصد ضربه زدن به نظام را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار