اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
 رئیس روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انفجار خودروی حامل گازوئیل در حمیدیه در عصر جمعه یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

رضا رفیعی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مصدوم این حادثه دچار سوختگی شدید شد. همچنین شهردار حمیدیه در گفت وگو با ایرنا درباره حادثه توضیح داد: این حادثه در خیابان اصلی حمیدیه (خیابان امام) رخ داد.

هومن ربیعی افزود: یک وانت بار حامل گازوئیل مصرفی کمباین کشاورزان، که برای جوشکاری به یک تعمیرگاه در حمیدیه مراجعه کرده بود، به دلیل جرقه ناشی از جوشکاری دچار انفجار شد که یک نفر در این انفجار کشته شد.

وی گفت: 2دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری بلافاصله برای مهار آتش اعزام شدند اما به دلیل شدت آتش سوزی، این خودروها دو نوبت مخازن خود را پر از آب کرند.

علیرضا شکر خدایی مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق اهواز نیز در این باره گفت: به دلیل شدت حادثه یکی از خطوط برق حمیدیه دچار اختلال شد و برق بخشی از شهر حمیدیه قطع شد.

شهرستان حمیدیه در جنوب غرب اهواز قرار دارد. این شهرستان در دی 91 از شهرستان اهواز جدا شد. شغل بیشتر مردم حمیدیه کشاورزی است و با توجه به فرارسیدن فصل برداشت کشت پائیزه کمباین های زیادی در این شهرستان فعال هستند.

گزارش دیگر ایرنا به نقل از رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان حاکیست: بر اثر برخورد یک دستگاه بیل مکانیکی با یک دستگاه خودرو ایسوز در عصر جمعه در مسیر شادگان - دارخوین یک نفر مصدوم شد. 

مجتبی طحان افزود: فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد و طبق گزارش اعلام شده حال وی مساعد است.  وی گفت: همچنین یک نفر بر اثر مسمومیت در منطقه گردشگری 'علی کله' در دزفول توسط نیروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در منطقه به بیمارستان منتقل شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار