اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
بیانیه انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان
در این برهه حساس با ترغیب همه افراد و شرکت فعال و مؤثردر انتخابات اردیبهشت ماه، خرداد دیگری بسراییم و با انتخاب مجدد دکتر روحانی در تداوم راه تدبیر ...

انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
میزان رأی ملت است. (امام خمینی ره)

با سپاس و توکل به درگاه خداوند منان و با درود فراوان به بزرگ ملت ایران عزیز و گرامیداشت ایثارگری ها و جانفشانی های جوانانی که برای حفظ وجب به وجب خاک وطن و امنیت کشور تمام هستی خود را فدا نمودند.

در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا، انجمن اسلامی جامعه پزشکی  استان خوزستان بر مبنای رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و بر اساس مبانی و محورهای اعتقادی و مسئولیت اجتماعی خود و همراه با جبهه اصلاح‌ طلبان و اعتدال‌گرایان ایران با نگاهی همه‌ جانبه و در چارچوب هم‌افزایی در انتخابات بر نقش حساس و ممتاز مردم در تحقق مردم سالاری دینی که مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است تاکید می‌نماید.

همچنین با شناخت تنگناها و معضلات مختلف کشور در حوزه‌های سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که دارای مرزهای در هم تنیده‌ای هستند؛ ضمن احترام به سایر داوطلبان محترم ریاست جمهوری، معتقدیم در مرحله حساس کنونی حفظ و تداوم دست آوردهای دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی در عرصه های ملی و بین المللی بخصوص در مسایل هسته‌ای، رفع تحریم های ظالمانه و حفظ ثبات و امنیت را به صلاح ملت ایران می‌دانیم.

همچنین ادامه اقدامات و برنامه‌های مؤثر در حوزه سلامت و استمرار منش و مديريت اعتدال‌گرا و تنش زدایی مبتني بر عزت و احترام متقابل می‌تواند روش مناسبی برای توسعه زیرساخت ها و پیشرفت و توسعه کشور باشد.

اینک فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و کشور بار دیگر اثری تعیین کننده داشته باشند. بر همین اساس معتقدیم علیرغم وجود برخی مشکلات و ناملایمات و بعضی از نابسامانیها، تنها راه اصلاح امور، انتخاب افراد شایسته از طریق حضور آگاهانه، مؤثر و حداکثری همه مردم در پای صندوقهای رأی می‌باشد. 

لذا همراه و همگام با تشکیل ستادهای سلامت حامی دولت تدبیر و امید از همه مردم خوب و صبور و عشایر غیور خوزستان بخصوص گروههای مختلف جامعه پزشکی دعوت می‌نماییم در این برهه حساس با ترغیب همه افراد و شرکت فعال و مؤثردر انتخابات اردیبهشت ماه، خرداد دیگری بسراییم و با انتخاب مجدد دکتر روحانی در تداوم راه تدبیر و عقلگرایی و استمرار توسعه پایدار و ارتقای امنیت، آرامش و تأمین اشتغال و معیشت مردم و برآوردن مطالبات بحق ملت و افزایش اقتداربین‌المللی نظام اسلامی قدم مؤثری برداریم. 

انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار