شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان‌های خوزستان به ویژه شهرستان اهواز در دستور کار است و باید در این باره از همه توان استفاده کرد تا مشکلات مردم کاسته شود.

ناصر سودانی در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: استان خوزستان هم مانند دیگر استان‌‌های کشور است و باید برای آشامیدن و کشاورزی آب مورد نیاز را در اختیار داشته باشد.

وی با ابراز تاسف از سیاست‌های مدیریت آب کشور گفت: در کشور سیاست‌های منطقه‌ای و بسیار بدی حاکم است و در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که از مقصد لوله‌گذاری آغاز می‌شود و تا سرشاخه‌های کارون ادامه پیدا می‌کند و با این روش اذهان نمایندگان و مردم منحرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان روی ثروت زندگی می‌کند، افزود: خوزستان 80 درصد سرمایه کشور را دو دستی تقدیم می‌کند ولی خودش با نوک ناخن نیز اعتبار دریافت نمی‌کند و باید نگاه‌ها به استان تغییر کند.

سودانی تاکید کرد: استان خوزستان از نظر بیکاری در صدر استان‌های بیکار در کشور قرار دارد و معضلات بیکاری خوزستان بسیار زیاد است و باید در راستای کاهش مشکلات بیکاری و کارگری استان تصمیمی جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آگهی استخدام شرکت‌های خوزستان در سایر استان‌های کشور منتشر می‌شود ولی جوانان خوزستان از این آگهی‌ها بی‌خبرند و این امر باعث شده تا بخش اعظم اشتغال در خوزستان به غیربومی‌ها اختصاص یابد.

وی گفت: در شرایط کنونی واحدهای ساختمانی در شهرهای شیرین شهر و رامین در حال اتمام هستند و مسئولان اجازه ندارند که این واحدهای مردم در سایر شهرهای استان واگذار شود.

سودانی خاطر نشان کرد: تکمیل بیمارستان‌های خوزستان به ویژه شهرستان اهواز در دستور کار است و باید در این باره از همه توان استفاده کرد تا مشکلات مردم کاسته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار