اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد، گفت:  با نظارت‌ها و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علی‌زاده در حاشیه سمینار ائمه جمعه استان خوزستان که امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در حسینیه ثارالله آبادان برگزار شد در جمع خبرنگاران، عنوان کرد : مهم‌ترین اهدافی که در این سمینارها دنبال می‌‌شود، همپوشانی و همفکری ائمه جمعه است که مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار ‌گیرد.

وی با اشاره به ویژگی این سمینار که در استان خوزستان برگزار شد، گفت: یکی از ویژگی‌های خوب سمینار این است که در آستانه دو انتخابات مهم برگزار شده است؛ از سوی دیگر یکی از رسالت‌های مهم ائمه جمعه هدایتگری افکار و اندیشه‌ها است که باید در خصوص مسائل مربوط به انتخابات، تبادل اطلاعات و اخبار صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام علی‌زاده تصریح کرد: محور سخنان ما و پیام آن برای مردم، تاکید بر منویات رهبری و توجه و عمل به سفارش‌ها و توصیه‌های ایشان در انتخابات است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از سفارشات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص ارتباط و نقش مردم یک نگاه مبنایی دارند و مانند بعضی‌ها نیستند که فقط زمان انتخابات به فکر مردم باشند و فقط به مردم وعده می‌دهند.

وی افزود: نگاه اعتقادی رهبر به حضور حداکثری مردم و نقش آن‌ها در انتخابات است، لذا ایشان به جمهوریت نگاه ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف به گونه‌ای تولید قدرت نرم برای کشور و جامعه می‌کند.

وی گفت: برای ما بسیار مهم است که مجریان تلاش کنند همه آنانی که شرایط رای دادن را دارند، امکاناتی برای آن‌ها فراهم شود تا به‌راحتی و سهولت پای صندوق‌های رای بیایند.

علی‌زاده با اشاره به بحث امنیت و سلامت انتخابات بیان داشت: در موضوع امنیت و سلامت انتخابات، دوست و دشمن نگاهشان به انتخابات ایران است، به‌خصوص که انتخابات در این زمان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد و برگزار شود.

وی اظهار داشت: با نظارت‌های موجود و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به فتنه سال 88، گفت: در جریان فتنه 88 آن‌ها که اعتقاد به تقلب داشتند، بعدها خودشان اعتراف کردند که این موضوع قابل قبول نیست و در جایگاه جمهوری اسلامی چنین چیزی به‌عنوان تقلب وجود ندارد.

وی اظهار داشت: نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب اصلح است و مردم باید باتوجه به ضرورت‌ها و نیازهای جامعه پای صندوق‌های رای بروند.

علی‌زاده بر انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: امروز در کشور ما مشکلات معیشتی و اقتصادی و زمینه‌های رکود وجود دارد و‌‌ باید مردم کسی را انتخاب کنند که راهکاری برای رفع این مشکلات داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم یک دولت جهادی و انقلابی که بتواند پاسبانی برای آرمان‌های کشور و انقلاب باشد، انتخاب شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار