اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در شادگان نیاز مبرم به یک استخر داریم و تنها شهرستانی است که از داشتن استخر محروم است.

خلیل آمله اظهار کرد: روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) سالن حجاب شهرستان شادگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد. این سالن 13 سال پیش کلنگ‌زنی شد و بعد از ساخت و نصب کف‌پوش‌ها، برای مدت پنج سال مورد استفاده قرار گرفت ولی به دلیل از بین رفتن کف‌پوش سالن، هشت سالی رها شد تا این‌که با دستور حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دستور نصب کف‌پوش‌ها در سال جاری داده شد و در نهایت این سالن روز جمعه به افتتاح رسید.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین از 20 سال پیش بازسازی ورزشگاه 3 هزار نفری تختی شادگان آغاز شد که سپس این پروژه برای مدت 15 سال رها شد و در حال حاضر با دستور نماینده و فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، چمن طبیعی این ورزشگاه قرار است روز جمعه هفته جاری به افتتاح برسد، البته هنوز استیج‌ها مشکل دارند و این ورزشگاه از جایگاه وی‌آی‌پی و رختکن هم برخوردار نیست. همچنین همراه با این زمین چمن طبیعی، قرار است یک زمین چمن مصنوعی به افتتاح برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در مجموع، پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام شادگان رها شده بودند و کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کرد که با حضور ناصری‌نژاد، نماینده محترم شهرستان، امام جمعه، فرماندار و حیدری در راس مدیریت ورزش استان و دید وسیع و نگاه او به مناطق محروم، این لطف شامل حال شهرستان شد که پروژه‌های ورزشی آن مورد بازسازی قرار بگیرند.

وی با بیان این‌که شادگان نیاز مبرم به یک استخر دارد و تنها شهرستانی است که از داشتن استخر محروم است، عنوان کرد: کلنگ احداث یک استخر در شهرستان از سال 89 زده شد که با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به مدت شش سال رها شد که اخیرا مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور داد که این استخر تا عید سعید فطر به بهره‌برداری برسد.

آمله گفت: ورزشکاران ما از نظر امکاناتی در شرایط خوبی قرار ندارند ولی در همین فقر امکاناتی، موفق شده‌اند مدال‌های خوبی در سطح ملی و فراملی کسب کنند و باید بگویم که این افتخار‌آفرینی‌ها با غیرت و تعصب آن‌ها نسبت به شادگان بوده است. ما در رشته‌های رزمی، کاراته، فوتبال، فوتسال، وزنه‌برداری، تیراندازی، سوارکاری، کبدی، ورزش‌های روستایی، بومی و محلی فعال هستیم و قصد داریم با بهتر شدن زیرساخت‌ها، در رشته‌های بسکتبال، والیبال، دو و میدانی، بوکس، کشتی، هندبال و سایر رشته‌ها نیز فعال شویم.

وی با بیان این‌که زیرساخت و نگه‌داری از اماکن ورزشی حرف اول را در ورزش می‌زند، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان در برنامه خود دارد که تمام هیات‌های استانی و شهرستانی را تجهیز کند.

برچسب ها: شادگان ، استخر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار