اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
فرمانداری خرمشهر به داوطلبان انتخابات شورا اعلام کرد :
فرمانداری خرمشهر برای نصب ستادهای انتخاباتی داوطلبین شورا نقشه ی راه مشخص کرد . تعدادی از کاندیداداها دیشب باهم جلسه ای داشتند .
شوشان : پس از اعلام نتایج صلاحیت های انتخابا شورای شهر و روستا در دوم اردیبهشت ماه حواشی مختلفی در بین اقشار مختلف تایید شده و نشده آغاز شد . از رد صلاحیت اعضای شوراهای سابق و اسبق گرفته تا دلایل جالب درج شده در توجیه رد داوطلبان . رد صلاحیت شدن یکی از اعضای منتسب به تیم نزدیک به نماینده ی فعلی و همچنین همین اتفاق برای تیم منتسب به نماینده ی قبلی باعث شد گمانه زنی ها در این رابطه آفزایش یابد .

 به راه افتادن موج تبریکات حضوری و مجازی به کاندیدادهای تایید شده که بعضا با انتشار تصویر تاییدیه ها همراه بود هم از روز شنبه آغاز شد . نتایج صلاحیت ها که بصورت محرمانه به اطلاع داوطلبین میرسد در این دوره همراه با نقشه ای بود که مناطق مجاز استقرار ستادها را به داوطلبین نشان میداد . 

همچنین خبر میرسد شب گزشته در منطقه ی پیش ساخت خرمشهر جلسه ای به دعوت یکی از داوطلبین رد صلاحیت شده با هدف تبادل اندیشه های انتخاباتی تشکیل شد که تعدادی از داوطلبین رد صلاحیت شده هم در آن حضور داشتند . در جلسه که با هدف آشنایی کاندیداها با یکدیگر منعقد گردیده بود درباره ی رقابت انتخاباتی سالم ، راهاای مقابله با مهندسی انتخابات یا خرید و فروش  رای بحث و تبادل نظر شد . در این جلسه از بانوان داوطلب فقط یک بانو شرکت کرده بود.








طبق آخرین اخبار واصله  از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرمشهر از مجموع 123 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرمشهر 89 داوطلب تایید صلاحیت شدند. در حوزه مینوشهر نیز از 23 ثبت نامی صلاحیت 20 نفر تایید شد. در بخش روستایی از 265 ثبت نامی 240 نفر تایید صلاحیت شدند و صلاحیت 25 نفر احراز نشد.

داوطلبانی که صلاحیت آن ها احراز نشده می توانند از روز یکشنبه سوم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت 1396 به مدت چهار روز اعتراض خود را اعلام کنند. گرچه طبق اضهارات یکی از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات ، هیئت ها برای رد افراد دلایل محکم و متقنی داشتند و با مدارک مستند رای به رد هرکدام صادر شده است و امکان بازگشت رای با اعتراض به حکم صادره درصورت نداشتن مدرک جدید یا دلایل قانع کننده  توسط داوطلبان را بعید دانست هرچند حق اعتراض برای هر فرد را طبق قانون محفوظ دانست و اعلام کرد هیئت ها برای بررسی مجدد آمادگی دارند .



طبق نقشه ی زیر که توسط فرمانداری خرمشهر تهیه شده ، نصب ستادهای انتخاباتی در مناطقی که بارنگ قرمز مشخص شده ممنوع است . با این اوصاف فرمانداری قصد دارد مرکز شهر را از تجمعات انتخاباتی دور نکاه دارد و داوطلبین مجبورند در حواشی یا مناطق محل سکونت خود ستاد مستقر کنند . 









استان خوزستان پنجمین استان از نظر میزان  مشارکت در انتخابات شوراهادر کشور است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار