اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان: در دولت تدبیر و امید بیش از 320 تشکل دانشجویی اصلاح طلب تشکیل شد / در دولت نهم و دهم عملا تشکل های دانشجویی به محاق رفت / تاکید بر همگرایی و همراهی همه گروه ها و احزاب اصلاح طلب و اعتدالگرا / برای حاکم شدن فضای اعتدال و عقلانیت تلاش می کنیم
شوشان: کلاه کج رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان گفت: رویکرد ستاد مرکزی دکتر روحانی در کشور اینگونه است که دو ستاد جوانان و دانشجویان یکی شود و به نظر می رسد با این رویکرد و با توجه به حضور قشر جوان در دانشگاه ها ، می توان بهتر فعالیت نمود. 

وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در حوزه دانشگاه ، گفت: پیش از سال 92 ، خبر چندانی از حضور تشکل های دانشجویی و مباحث دانشجویی نبود اما در دولت تدبیر و امید بیش از 320 تشکل دانشجویی اصلاح طلب در سطح کشور تشکیل شد. 

رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در خوزستان با اشاره به اینکه نوع نگاه به ستاد جوانان و دانشجویان باید تغییر کند ، گفت: باید از حالت و نگاه سنتی به این ستاد خارج شد و در حوزه سیاستگذاری در این عرصه این ستاد می بایست فعال و تبدیل به اتاق فکری برای تولید محتوا و انعکاس دستاوردهای دولت شود. 

کلاه کج با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در این ستاد گفت: برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده و در تولید محتوا و رسانه و همچنین فضای مجازی برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته است. 

وی گفت: مردم در سال 92 نشان دادند که خواهان تغییر و حرکت بر مبنای عقلانیت و اعتدال هستند و در این دوره نیز چنین موجی شکل خواهد گرفت. 

رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در خوزستان افزود: در دولت نهم و دهم عملا تشکل های دانشجویی به محاق رفت و انجمن ها و تشکل های اصلاح طلب ، هنری و علمی دچار یک رکود شدند اما با حضور روحانی در دولت یازدهم طی چهار سال نزدیک به 130 انجمن اسلامی در دانشگاه های دولتی و 100 انجمن در دانشگاه های آزاد شروع به فعالیت کرد و در حوزه انجمن های علمی و ... نیز دستاورهای قابل ملاحظه ای ایجاد شد که رشد نشریات دانشجویی تنها یک نمونه از آن است.  در دولت یازدهم فضای دانشگاه فضای بازتری شد.

وی با تاکید بر همگرایی و همراهی همه گروه ها و احزاب اصلاح طلب ، گفت:  مجموعه جوانان و دانشگاهیان فارغ از همه مسائل در راستای رسالت تاریخی خود و تلاش برای حاکم شدن فضای اعتدال و عقلانیت تلاش خواهند کرد. همه مسائل و اختلافات را باید کنار گذاشت و دست در دست یکدیگر باید برای رای آوری دکتر روحانی تلاش کرد.

رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در خوزستان در پایان گفت:  با همگرایی بین نیروهای  اصلاح طلب و اعتدالگرا  و اجماع حداکثری علی رغم همه مباحث پیش آمده ، مردم خوزستان در انتخابات 29 اردیبهشت با رای به روحانی حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار