اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
بنا به اعلام برخی فرمانداران در خوزستان، مدارس و مراکز آموزشی چند شهرستان خوزستان در نوبت بعدازظهر دوشنبه به دلیل غلظت گردو غبار تعطیل اعلام شد.

به دنبال ورود پدیده گردوغبار به خوزستان از صبح دوشنبه، مدیریت بحران خوزستان تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی را به فرمانداران استان واگذار کرد. نبی اله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مدارس و مراکز آموزشی اهواز در نوبت بعد از ظهر روز دوشنبه به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل هستند.

عزیزاله شهبازی فرماندار ویژه آبادان نیز گفت: مدارس مقطع ابتدایی، دبیرستان و پیش دبستانی در نوبت بعد از ظهر آبادان روز دوشنبه به دلیل غلظت گرد و غبار تعطیل است.  به گزارش اداره محیط زیست آبادان میزان گرد و غبار در آبادان در ظهر دوشنبه620 میکروگرم بر متر مکعب است که بیش از چهار برابر حد مجاز است. 

بنابراین گزارش گرد و غبار تا پایان امروز هوای آبادان را در بر می گیرد.  بنا به اعلام فرماندارن شادگان، خرمشهر، حمیدیه، کارون و باوی ، مراکز آموزشی این شهرستان ها به دلیل غلظت گردوغبار تعطیل است.

میزان گرد و غبار در ساعت 12 روز دوشنبه در اهواز 481 ، آبادان 730، خرمشهر 723 ،شوش 410 ، اندیمشک280 ، شادگان 894 ، سوسنگرد 535، و دزفول 376 اعلام شد.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خوزستان پدیده گرد و غبار تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

برچسب ها: خوزستان ، تعطیل ، مدارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار