اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
ناظر گمرکات خوزستان از آمادگی گمرک جمهوری اسلامی برای استقرار در گیت‌های خروجی منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌گیرد تا هفته آینده بتوانیم این مساله را عملیاتی کنیم و در گیت‌های خروجی منطقه آزاد اروند مستقر شویم.
 
محمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حال تکمیل عملیات و اقدامات لازم هستیم تا بتوانیم در منطقه مستقر شویم و اکنون این اقدامات در حال نهایی شدن است اما هنوز 100درصد نشده است.
 
وی افزود: برای نهایی شدن کار و استقرار گمرک جمهوری اسلامی در گیت‌های خروجی منطقه آزاد اروند به حضور پلیس راهور، نیروی انتظامی و ... نیاز است تا در کنار گمرک قرار بگیرند و ما بتوانیم به طور کامل در منطقه مستقر شویم.
 
جعفری تصریح کرد: نیروی فنی و کارشناس مورد نیاز برای استقرار در منطقه آزاد از گمرکات آبادان و خرمشهر تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم در هفته آینده شاهد عملیاتی شدن استقرار گمرک در گیت‌های خروجی منطقه آزاد اروند باشیم.
 
وی عنوان کرد: با استقرار گمرک در گیت‌های منطقه آزاد اروند، شرکت و سازمان‌هایی که در منطقه حضور دارند و به تولید می‌پردازند برای واردات مواد مورد نیاز مشمول قوانین منطقه آزاد می‌شوند و می‌توانند بدون عوارض و پرداخت گمرکی فعالیت کنند.
 
ناظر گمرکات خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این با استقرار گمرک در منطقه قانونگذار برای مردم نیز امتیازاتی در نظر گرفته است که باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار