اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
فرماندار آبادان گفت: همگی باید تابع قانون جامع انتخابات باشیم تا بتوانیم یک انتخابات پرشور و بانشاط رقم بزنیم.

عزیزالله شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رصد دستگاههای اجرایی، نظارتی و فرمانداری بر روند اجرای قانونی مراحل انتخابات در شهرستان گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف خارج از چارچوب های تعیین شده، اقدامات قانونی انجام می شود.

وی افزود: دو شعبه در دادگستری کار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را خارج از نوبت و به طور سریع و شبانه روزی انجام می دهند

شهبازی اظهار کرد: برای امنیت شهرمان آبادان با هیچ کس معامله و تعارفی نداریم، آرامش مردم برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است چرا که مردم هم نشان داده اند که به آرامش نیاز دارند.

وی تصریح کرد: آبادانی ها مردمی بالغ و فهیم هستند و نشان دادند که در انتخاب فرد اصلح قومیت و طایفه گری هیچ تاثیری ندارد، من، اعضای شورای تامین و ائمه جمعه به هیچ وجه وارد حاشیه ها نمی شویم.

فرماندار آبادان گفت: آنچه برای ما مهم و دارای اهمیت است، آنکه یک انتخابات مشارکتی، نظامند و قانونمند همچون انتخابات مجلس برگزار شود.

شهبازی با اشاره بر وجود ۲۲۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان آبادان افزود: در ادوار گذشته انتخابات شوراها شاهد بودیم که مردم به دلیل نگرانی هایی که از بابت نوع انتخاب های قبلی داشتند از شرکت در انتخابات شورا خودداری می کردند. این در حالیست که ما خواهان حضور پرشور و پر تعداد مردم در انتخابات پیش رو هستیم .

وی اظهار کرد: بررسی انتخابات شورای چهارم نشان داد که تنها حدود ۱۳ هزار نفر در آن انتخابات شرکت کردند که این رقم با تعداد واجدان شرایط رای دادن همخوانی ندارد، از آنجایی که خرد جمعی به ثواب نزدیکتر است لذا مردم با انتخاب درست افراد از میان کاندیداهای تائید صلاحیت شده می توانند در بهبود وضعیت شهرشان گام بردارند.

وی با تاکید دوباره بر شرکت پرشور مردم در صحنه انتخابات تصریح کرد: به طور قطع فردی که با رای پایین انتخاب می شود، نمی تواند نماینده کل واجدان شرایط رای باشد، شان مردم شان بالایی است.

فرماندار آبادان از رای به عنوان ناموس، شرف، ایمان، عقیده و باور مردم نام برد و گفت: هیچ کس اینها را به معرض فروش نمی گذارد.

شهبازی ضمن تاکید بر فراهم سازی شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در آبادان افزود: گروهها، احزاب و دسته هایی در قالب اجتماعی و سیاسی در حال انجام اقداماتی برای روشن کردن افکار عمومی هستند.

وی بیان کرد: مردم، افراد متخصص، با تجربه، متعهد، دلسوز برای عمران و آبادانی شهر را انتخاب کنند، ظرفیت ها و امکانات شهر آبادان بسیار زیاد است و می توانیم با کمک یکدیگر و انتخاب افراد توانمند و اصلح شهرمان را بسازیم، مردم بایستی کمک کنند، خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان بخواهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار