اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ماهانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به ثبت‌نام‌کنندگان سامانه ملی کار واریز می‌کنم. 
 
به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: برای کشوری که بیشترین منابع و بهترین استعدادها و نیروی خلاق و جوان را دارد ، رکود و بیکاری فراگیر مایه تاسف است. ما کشور ثروتمندی هستیم با مردمی فقیر و این فقط ناشی از سوء مدیریت و تفکرات و رفتارهای پوسیده مدیریتی است. 
 
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین محورهای اقتصادی برنامه دولت مردم جهاد علیه بیکاری است در این برنامه ایجاد پنج میلیون شغل پیش بینی شده و تمامی مقدمات و الزامات تحقق این تعهد بصورت دقیق بررسی شده است. 
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قطعاً با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در حوزه‌های مختلفی همچون اشتغال روستایی، صنعتی و خدمات بویژه با بهره گیری از فناوری‌های نو می‌توان نرخ بیکاری را کاهش داد و من تعهد می‌دهم که حداقل پنج میلیون شغل ایجاد کنم. 
 
قالیباف افزود: از سوی دیگر به دلیل اینکه بسترسازی برای اشتغال وظیفه دولت است، برای کسانی که شغل ندارند دولت موظف به پرداخت حق شغل یا کارانه به آنان است. لذا در صورت پیروزی دولت مردم، یک سامانه ملی کارانه راه اندازی می‌شود و همه افراد بالای 18 سال که جویای کار هستند در این سامانه ثبت نام می‌کنند تا به تدریج به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند. 
 
وی تصریح کرد: کارآفرینان و کارفرمایانی که از این سامانه نیروی کار خود را جذب کنند تسهیلات و مشوق‌های ویژه مالی دریافت خواهند کرد. نکته مهم این است که از زمانی که فرد در سامانه ملی کارانه ثبت نام می کند تا زمانی که به بنگاه ها معرفی می شود ، ماهیانه مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان به حساب این فرد واریز خواهد شد. 
 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: حتما مردم عزیز برای چنین تعهدی، تضمین می‌خواهند. تضمین من به ملت شریف ایران سابقه و کارنامه من است. قالیباف هیچ قولی نداده که عمل نکرده باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار