اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
معاون اول رئیس جمهوری با انتقاد از وعده های برخی مبنی بر این که میزان اشتغال در کشور را افزایش می دهیم، گفت: ظرفیت اقتصاد مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد بنابراین کسی که بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در آیین بهره برداری از مرحله نخست اتصال فیبرنوری به منازل در سخنانی افزود: برخی می گویند و شعار می دهند که می خواهند این میزان شغل ایجاد کنند، این برادر عزیز یا شغل ایجاد نکرده یا عدد و رقم متوجه نمی شود.

وی با بیان این که شغل ایجاد کردن کار بسیار دشواری است، خاطرنشان کرد: اقتصادی که ظرفیتش مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد اگر کسی بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در عین حال دغدغه اصلی دولت یازدهم را افزایش اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: سالی پنج میلیون دانشجو و یک میلیون فارغ التحصیل در کشور داریم لذا دغدغه اصلی ما باید ایجاد شغل برای آنها باشد.

جهانگیری تصریح کرد: نگاه ما به اقتصاد بایددانش بنیان باشد و خلاقیت و نوآوری در آن ایجاد کنیم لذا باید به دانشگاه ها نگاه ویژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این ظرفیت در کشور وجود دارد که اقتصاد کشور به جای این که متکی به منابع طبیعی باشد متکی به مغز دانشجویان و نخبگان و ... باشد، باید به سمتی حرکت کنیم که علم و عالم و دانشگاه و پژوهشگر در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

برچسب ها: قالیباف ، جهانگیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار