اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام (ص) :
امروز همزمان با عید مبعث خاتم المرسلین (ص) و به میمنت و مبارکی این روز ستاد حامیان دکتر روحانی در خرمشهر با حضور جمعی از نخبگان سیاسی و مردم همیشه در صحنه افتتاح و آغاز بکار کرد. طبیشی و اکبری به عنوان مسولین ستاد روحانی در خرمشهر معرفی شدند .
شوشان : امروز همزمان با عید مبعث خاتم المرسلین (ص)  و به میمنت  و مبارکی این روز ستاد حامیان دکتر روحانی در خرمشهر با حضور جمعی از نخبگان سیاسی و مردم همیشه در صحنه افتتاح و آغاز بکار کرد .  

در این جلسه که با حضور حجه الاسلام والمسلمین فیاضی  رئیس شورای سیاستگزاری ستاد مرکزی اصلاحات استان خوزستان و آقای عماد قائم مقام ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی به نیابت از دکتر کهرام  تشکیل شده بود ضمن معرفی عبدالرحیم طبیشی  و رویا اکبری بعنوان مسول ستاد حامیان دکتر روحانی در خرمشهر ، کسب حداکثری آرا و جلب نظر مردم در راستای ادامه دولت روحانی در دستور کار ستاد قرار گرفت .

 همچنین دکتر عماد ضمن ابراز این نکته که ممکن است خرمشهر  هم مانند شهرستانهای مهم ظرفیت دو یا چند ستاد حامیان روحانی را دارد   افزود تعدد ستادها و ایجاد جو رقابتی بین ستادها برای جلب نظر حداکثری مردم از سیاستهای ستاد مرکزی است . 
وی همچنین افزود مسولین ستادهای شهرستانها از سوی استان انتصاب میشوند و در این برهه تصمیم بر انتصاب دو ستاد انتخاباتی در خرمشهر گرفته شده است . 

 در ادامه برنامه عبدالرحیم طبیشی به عنوان مسول کمیته ساماندهی و تشکیل ستادهای حامیان دکتر روحانی در جنوب استان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و مدعوین همه ی اقشار حاضر در جلسه از تلاش برای هم گرایی بیشتر حامیان دولت و ایجاد فضای شفاف انتخاباتی برای انتخاب شخص اصلح توسط مردم سخن گفت . 

 آیین افتتاح ستاد حامیان در عصر همان روز پایان یافت و ارکان ستادها طبق اطلاع اولیه بصورت زیر انتصاب شدند :
 حسین کلبعلی قایم مقام  ستاد 
 محمد علی احمد زاده مسول و رابط ستاد فرهنگیان 
 نادر فاضلی مسول مالی ستاد 
حامد عباسیان مسول ستاد جوانان و ورزشکاران 
حشمت طهماسبی  مدیر داخلی و پشتیبانی
 مسولین بقیه ستادها بزودی تعیین خواهند شد. 











نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار