اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران، مردم محترم خوزستان

 در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ و تقارن این ایام با عید مبعث رسول دوستی ها و مهربانی ها حضرت محمد (ص)، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن دعوت از تمامی اقشار ملت شریف ایران و به ویژه استان خوزستان برای حضور در پای صندوق های رای، به استحضار مردم شریف ایران می رساند که تجربه همه دوره های انتخابات گذشته نشان می دهد؛ شرکت گسترده در انتخابات همواره  بر سرنوشت کشور موثر بوده. 

برای مثال، انتخابات ریاست جمهوری در سال های ۷۶ و ۹۲، نشان داد که شرکت فراگیر ملت در انتخابات می تواند دوره ای جدید و پربار برای کشور رقم زند، و بالعکس عدم مشارکت در انتخابات، سرنوشت دیگری را رقم می زند. از این رو از همه مردم شریف ایران و به ویژه مردم صبور استان خوزستان دعوت مینماییم که با حضور در حوزه های رای گیری در روز ۲۹ اردیبهشت ماه، رای خود به آقای دکتر روحانی را به صندوق های رای بریزند.

حضور مردم در انتخابات ۹۲ و رای قاطع به دولت تدبیر و امید، توانست روند پیشین در تشدید صدور قطعنامه ها و تحریم های بین المللی، رکود اقتصادی، رشد منفی کم سابقه در دوسال پیاپی، و تورم لجام گسیخته را به سمت حاکمیت عقلانیت سیاسی در روابط خارجی و داخلی، از بین بردن سایه تحریم ها و قطعنامه ها و در نتیجه گسترش سرمایه گذاری ها، کاهش نرخ تورم و بهبود نرخ رشد اقتصادی، تغییر جهت دهد.

اینک که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ قرار گرفته ایم و ترکیب کاندیداها و آرایش های سیاسی مشخص شده، از همه مردم شریف ایران می خواهیم که در انتخابات پیش رو، برای تداوم سیاست های توسعه ای و گسترش عقلانیت سیاسی، حضور جدی پای صندوق های رای داشته باشند و با رای دوباره خود به آقای دکتر حسن روحانی روند اصلاحات را سرعت بخشند.
بدون شک عدم شرکت در انتخابات، خود به معنای رای به بازگشت به دوران قبل از ۹۲ و سایه سنگین جنگ و تحریم ها و اضمحلال سرمایه های اجتماعی و اقتصادی، تلقی می گردد.

با توجه به این که این انتخابات، همزمان با انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد، ضمن ابراز ناخرسندی از رد صلاحیت چهره های شاخص و خوشنام اصلاح طلب استان توسط هیات نظارت بر انتخابات، لازم می دانیم که از مردم شریف خوزستان درخواست نماییم تا با شرکت گسترده خود در انتخاب کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، کارآمدی تخصصی، سلامت مالی و اخلاقی، آشنایی با مسائل کلان شهری را صرف نظر از مسائل قومی، مد نظر داشته باشند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار