شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۰

عضو شورای شهر شوشتر گفت: عدم نظارت صحیح ناظران ساختمانی بر پروانه‌های صادر شده از طرف شهرداری مشکل آفرین می‌شود.

امیر رسولی در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: ناظران ساختمانی باید هرگونه تخلف را پس از مشاهده به شهرداری ارجاع دهند ولی در این باره اقدامی نمی‌شود.

به گزارش فارس ، وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در این باره کوتاهی می‌کند، افزود: اجرائیات شهرداری شوشتر باید در این باره نظارتی جدی‌تر داشته باشد تا بتوان با متخلفان ساختمانی برخورد جدی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جریمه‌های در نظر گرفته شده برای متخلفان ساختمانی باید بازدارنده باشند و به این دلیل باید کوشید تا این مهم در لایحه عوارضات شهرداری شوشتر لحاظ شود.

وی با اشاره به برخی از تخلفات ساختمانی در سطح شهر شوشتر افزود: برخی از مردم در حال نماسازی ساختمان خود به شارع عام تجاوز می‌کنند و بسیاری از مواقع این مهم به عدم نظارت صحیح در ساخت و ساز مرتبط است که باید با اعمال جریمه‌های سنگین از تکرار این اتفاقات جلوگیری کرد.

وی با اشاره با اینکه نظارت ناظران ساختمانی در ساخت و ساز در سطح شهر شوشتر بسیار کم است، تأکید کرد: در مقابله با تخلفات باید جدی باشیم و در این باره هیچ گذشتی انجام ندهیم تا از نظر قانونی برای است و سازها مشکلی به وجود نیاید و ترافیک کاری در کمیسیون‌های ماده 100 بدوی و تجدید نظر به راه نیافتد.

رسولی افزود: شورای شهر آمادگی آن را دارد که برای باز کردن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران شرایط را بهبود دهد و مصوباتی در این باره داشته باشد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment باسلام.ببخشید منه شهروند باید واسه پارک کردن ماشین تو خیابون ویا جلو دانشگاه آزاد پول پارک بدم؟والا کل شوشتر شده پارکدار سرخود،هرکی میاد ی برگه چاپی دستش میگیره ومیاد ی قبض پارک میده.مگه شوشترجزو ایران نیس؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار