اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خرمشهر:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خرمشهر با تاکید بر استقرار دستگاه الکترونیکی اخذ رای از روز شنبه در مساجد به منظور آشنایی شهروندان، گفت: امسال رای دهندگان خرمشهری برای انتخابات از دستگاه الکترونیکی اخذ رای استفاده خواهند کرد.

داوود اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با  فارس ، با اشاره به بحث انتخابات در شهرستان اظهار کرد: به منظور سرعت و دقت در اخذ رای از سوی رای‌دهندگان و همچنین صرفه جویی در مصرف کاغذ، امسال در شهرستان خرمشهر دستگاه الکترونیکی و مکانیزه اخذ رای مستقر خواهد شد.

وی افزود: این دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای در ۷۶ شعبه از نقاط مختلف شهرستان در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مستقر خواهد شد و مردم توسط این دستگاه به کاندیدای مورد علاقه خود رای خواهند داد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خرمشهر گفت: از روز شنبه این دستگاه‌های رای گیری در دانشگاه‌ها و همچنین در مساجد پس از اقامه فریضه مغرب و عشاء مستقر خواهد شد تا شهروندان نسبت به کارایی آن آشنا و آموزش داده شوند.

اسکندری عنوان کرد: این دستگاه‌ها فقط در شهرستان خرمشهر استقرار پیدا می‌کنند و شهروندان به صورت الکترونیکی رای خواهند داد اما در مناطق حاشیه‌ای شهر و همچنین جزیره مینو روند انتخابات به صورت سنتی انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار