اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
نشست کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه خوزستان/ امیرحمزه موسوی: دولت روحانی در مقایسه با درآمدی که داشته خوب عمل کرده است / امید است فضای تنفس و گفتمانی که در کشور ایجاد شده است ادامه پیدا کند
نشست کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه خوزستان صبح امروز با حضور دبیر این حزب در خوزستان ، رئیس کانون فرهنگیان و اعضای حزب اعتدال و توسعه درخوزستان در اهواز برگزار شد.
شوشان: نشست کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه خوزستان صبح امروز با حضور دبیر این حزب در خوزستان ، رئیس کانون فرهنگیان و اعضای حزب اعتدال و توسعه درخوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، امیرحمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه در خوزستان، در این نشست گفت: شرایط امروز انتخابات شرایط ویژه ای است و نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که هر ساله انتخابات برگزار می کند. 

وی با اشاره به اینکه مشی اعتدال از زمانی شکل گرفت که آیت الله هاشمی رویکرد جدیدی را مطرح کرد ، گفت: حزب اعتدال و توسعه حزب جدیدی نیست  و از سال 78 مجوز فعالیت گرفته و 18 سال سابقه فعالیت دارد و این حزب در یک سال گذشته کارهای بزرگی در سطح استان انجام داد و تمامی شاخه های شهرستانی این حزب فعال شد و در حال حاضر حزب اعتدال و توسعه یکی از قوی ترین احزب در کشور است.

موسوی همچنین با اشاره به دولت خاتمی، اظهار کرد: در دولت اصلاحات شرایطی استثنایی در کشور حاکم بود و خاتمی با اینکه با شعار توسعه سیاسی آمد، در حوزه اقتصادی عملکرد بسیار خوبی داشت و در حال حاضر آن شرایط به شکلی دیگر در این دولت خود را نشان داده است.

موسوی بیان کرد: بعضی ها عملکرد دولت و تدبیر را مطلوب نمی دانند اما اگر منصافه نگاه کنیم دولت در مقایسه با درآمدی که داشته، خوب عمل کرده است و  دولتی را با نرخ رشد اقتصادی منهای 8/5 که بدترین نرخ رشد اقتصادی در خاورمیانه محسوب می شود، تحویل گرفت و در این شرایط هنر روحانی این بود که قیمت ها را تثبیت کرد و روابط جهانی را بهبود داد.

دکتر فاضل خمیسی نیز در این نشست گفت: امیدواریم فضای تنفس و گفتمانی که هم اکنون در  کشور ایجاد شده است ،ادامه پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان از بیشترین تعامل با جامعه برخوردار هستند، افزود: این فضا با روشنگری ، همت و پتانسیل  دوستان فرهنگی  ادامه پیدا می کند و باید در امر انتخابات فعالانه وارد شویم.

خمیسی گفت: دستاوردهای دولت اعتدال در دوره اول دستاوردهای کلان بستر سازی بوده است و این دستاوردها در سیاست خارجی و اقتصاد خود را نشان داد. گرچه ممکن است مردم عادی این موارد را درک نکنند.

علیخانی از اعضای حزب اعتدال و توسعه نیز با اشاره به اینکه انسانها اگر دارای محتوا باشند، ارزشمند هستند، افزود: مشکل اساسی اکثر ملت ها این است که از استاندارهای اخلاق و ایمان دور هستند و زمینه رشد بداخلاقی ها را فراهم می آورند.

وی  تاکید کرد: لیدرهای جامعه باید رفتارهای سالمی در حوزه اجتماعی و سیاسی داشته باشند چون الگوی فرزندان ما در جامعه محسوب می شوند. گفتنی است درپایان این نشست ابلاغ روسای مناطق و اعضای اصلی ستاد نیز به آنان داده شد.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار