اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
رییس ستاد انتخاباتی حجت‌‌الاسلام رئیسی در خوزستان، از افتتاح رسمی این ستاد در اهواز، عصر امروز (نهم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت میلاد امام حسین (ع) خبر داد.
 
سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی از روزهای گذشته کار خود را آغاز کرده‌اند، ولی اکنون به‌صورت رسمی و با توجه به مناسبت‌هایی که در پیش است، هر شب در هر شهرستان یک افتتاحیه خواهیم داشت و بر این اساس ستاد انتخاباتی اهواز، امشب پس از نماز مغرب و عشا، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) افتتاح می‌شود.
 
وی بیان کرد: در این راستا برنامه‌ها و تجمعاتی را برای قشرها و گروه‌های مختلف مردمی داریم که در وقت‌های مشخصی برگزار می‌شوند؛ تاکنون استقبال مردمی بسیار خوب بوده است و مردم خوزستان با حضورشان ما را شرمنده کرده‌اند.
 
رییس ستاد انتخاباتی حجت‌‌الاسلام رئیسی در خوزستان گفت: در همین روزهای اول تشکیل ستادها، مراجعات بسیار گسترده و استقبال و حضور بسیار خوب بوده است و روز به روز نیز بیشتر می‌شود؛ تاکنون در استان، 27 ستاد شهرستانی علاوه بر ستادهای گسترده مردمی توسط گروه‌های مختلف، تشکیل شده‌اند.
 
وی در خصوص بازخورد مناظره‌های تلویزیونی حجت‌‌الاسلام رئیسی نیز عنوان کرد: همان‌طور که روز گذشته مشاهده کردید، منش آقای رئیسی در مناظره‌ها، رعایت قانون و اخلاق است و در عین حال نیز بدون توجه به فضاسازی‌های خاصی که ممکن است رقبا انجام دهند، برنامه‌های خودشان را ارائه می‌دهند.
 
وی افزود: روز گذشته دومین برنامه تلویزیونی آقای رئیسی انجام شد و قطعا در برنامه‌های آینده، برنامه‌های خودشان را با اولویت رفع مشکلات اقتصادی کشور و باز کردن گره‌هایی که در این زمینه وجود دارد، ارائه می‌دهند؛ همچنین توجه به اشتغال در اولویت برنامه‌ریزی آقای رئیسی است.
 
حسینی بیان کرد: آقای رئیسی به استان خوزستان نگاه ویژه‌ای دارد و در سفر استانی که هفته آینده به خوزستان خواهد داشت، به موارد و مطالبات استان خوزستان می‌پردازد و قطعا این مهم را در برنامه خود دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار