اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
اولین مناظره انتخاباتی نشان از پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال داشت ، هر چند که رقیبان تلاش نمودند که آقای روحانی و آقای جهانگیری را به عنوان نمایندگان وضع موجود در معرض شدیدترین اتهامات و انتقادات بی جا و غیر منصفانه قرار دهند اما مستندات دقیق و آمار ارائه شده از سوی رییس جمهور و آقای جهانگیری جریان مناظره را به سمتی پیش برد که مهمترین و عمده ترین دستاوردهای دولت یازدهم که در طول چهار سال در فضایی عاری از هوچی گری تبلیغاتی با رویکردی علمی و کارشناسانه انجام گرفته بود به سمع مردم شریف ایران برسد. 

تیم روحانی – جهانگیری نشان داد آگاه و مطلع از مدیریت کلان کشور و  دارای احاطه کامل  به تمامی کمی و کاستی ها موجود می باشد . داشتن نگاهی واقعگرایانه و نه عوام فریبانه مسیر آینده مدیریت کلان کشور ویژگی بارز گفتمانی روحانی – جهانگیری بود .

نکته مهم دیگر این بود که مردم شاهد دو رویکرد مدیریتی بودند . رویکردی هیجانی ، گازانبری ، فاقد سیاست و برنامه، پدیده ای که  به دوربین نگاه می کند و خلاف واقع می گوید و رویکردی اخلاق گرا ، علمی ، دانش محور و متواضع برابر مردم که نماد آن در روحانی – جهانگیری متبلور بود .
امید به آینده و روشن بودن راه از مسیر تدبیر و عقلانیت برنده بلامنازعه مناظره بود. امید و عقلانیتی که به یاری تدبیر و درایت همفکری و فداکاری و از خودگذشتگی فعالین سیاسی و مدنی با آرزوی ایران آباد در تمامی ستادهای آقای روحانی در سراسر کشور  و به خصوص  با همدلی و وفاقی مثال زدنی در خوزستان بازتاب یافته است. امروز خبر فعال شدن ستادهای متعدد در سراسر استان خوزستان تنها و تنها بازتاب یه حرف است :  "ملت در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه بازنمی‌گردیم."


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار